Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

انقلاب در قاره سبز؛ سه باشگاه ایتالیایی خواهان اخراج یوونتوس، میلان و اینتر ار سری‌آ شدند

© REUTERS / Massimo PincaJuventus, Milan, İtalya Kupası
Juventus, Milan, İtalya Kupası - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.04.2021
عضو شوید
سه باشگاه ورونا، کالیاری و آتالانتا، به دلیل حضور یوونتوس، میلان و اینتر در سوپرلیگ اروپا درخواست اخراج این تیم‌ها از لیگ فوتبال ایتالیا شدند.

به گزارش اسپوتنیک، پس از حواشی بسیار، سرانجام 12 باشگاه اروپایی به صورت رسمی از ایجاد لیگ جدیدی به نام «سوپر لیگ اروپا» خبر دادند.

The FIFA logo at the headquarters Zurich, Switzerland - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.04.2021
واکنش تند فیفا و یوفا به تشکیل سوپرلیگ اروپا

میلان، یوونتوس، اینتر، رئال‌مادرید، بارسلونا، اتلتیکومادرید، چلسی، آرسنال، لیورپول، منچسترسیتی، منچستریونایتد و تاتنهام این دوازده باشگاه هستند که قرار است در این تورنمنت شرکت کنند.

بر اساس گزارش رسانه‌های ایتالیایی، سه باشگاه آتالانتا، ورونا و کالیاری اعلام کرده اند از تصمیم اخراج اینتر، میلان و یوونتوس از سری آ حمایت خواهند کرد. با این وجود در حال حاضر بعید است این اتفاق رخ دهد و باید منتظر ماند و دید در روزهای آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.

نگرانی سران سری آ از این است که این مسابقات بدون حضور سه تیم بزرگ چه سرنوشتی خواهد داد. میلان، یوونتوس و اینتر مجموعا 72 بار فاتح سری آ شده اند. در حال حاضر ابهامات زیادی در مورد سوپر لیگ اروپا وجود دارد و نمی توان در مورد هیچ چیز به طور قطع نظر داد.

به طور مثال آیا بازیکنان حاضرند به خاطر حضور در این سوپر لیگ، قید حضور در سایر مسابقات معتبر را بزنند یا چه کسی این مسابقات را قضاوت خواهد کرد. باید منتظر ماند و دید در چند روز آینده چه اتفاقاتی خواهد افتاد.

گفته می‌شود مسابقات از ماه آگست 2021 آغاز می‌شود و به زودی بایرن‌مونیخ، لایپزیگ و پورتو هم به این جمع اضافه خواهند شد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала