Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بی‌تفاوتی رونالدو به سوپر لیگ و حواشی آن + عکس

© AP Photo / Joan MonfortCristiano Ronaldo ؛ کریستیانو رونالدو
Cristiano Ronaldo ؛ کریستیانو رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.04.2021
عضو شوید
کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتگالی یوونتوس، بی‌تفاوت به سوپر لیگ و حواشی آن، عکسی از خودش با ژست خاص در کنار هم‌تیمی‌هایش در شبکه‌های اجتماعی به نشر رساند.

به گزارش اسپوتنیک، بامداد امروز 12 باشگاه برتر فوتبال علیه فیفا و یوفا اقدامی را انجام دادند که کمتر کسی انتظار داشت. آن هم پس از اینکه یوفا و فیفا رسما تیم‌ها را تهدید کردند که اگر به سوپرلیگ اروپا بپیوندند از حضور در تمامی رقابت‌ها محروم خواهند شد، رسماً اعلام موجودیت کردند که سبب سر و صداهای زیادی شد.

فیفا و یوفا ساعتی قبل به بازیکنانی که در این رقابت‌ها به میدان بروند نیز هشدار داد که اجازه حضور در تیم ملی را پیدا نخواهند کرد.

کریستیانو رونالدو فوق ستاره یوونتوس که تیم باشگاهی‌اش یکی از مؤسسین سوپر لیگ است، بی‌تفاوت به تهدید‌ها و حواشی به وجود آمده عکسی با ژست خاص در شبکه‌های اجتماعی در کنار هم‌تیمی‌هایش به نشر رساند تا نشان دهد که خیالش راحت است.

برخی‌ها این اقدام رونالدو به نوعی پیام غیر مستقیم او به فیفا و یوفا عنوان کرد و مدعی اند که فوق ستاره یووه خواسته با این کارش به این دو نهاد معتبر بفهماند که بازیکنان نقشی در این تصامیم ندارند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала