مرگبارترین تصادف با موتر بدون راننده Tesla + عکس

© AP Photo / Mark J. TerrillАвтомобиль Tesla Roadster
Автомобиль Tesla Roadster  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.04.2021
عضو شوید
سیستم اتومات موتر های تسلا بار دیگر زیر سؤال رفت و دلیل آن، رخ دادن یکی از مرگبارترین تصادف‌ها با این موتر الکتریکی بود؛ در این تصادف کسی پشت فرمان قرار نداشت و موتربه‌صورت خودران هدایت می‌شد.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از  The Wall Street Journal یک موتر الکتریکی خودران Tesla   در ایالت تکزاس آمریکا درحالی‌که کسی در صندلی راننده حضور نداشت، با سرعت بالا با درخت کنار جاده در شمال هیوستون تصادف کرد و دو سرنشین آن جان خود را از دست دادند.

این حادثه روز شنبه (17 آپریل) رُخ داده است.

 بر اساس اطلاعات منتشرشده، یکی از سرنشینان این موتر روی صندلی کنار راننده قرار داشت و سرنشین دیگر روی صندلی عقب نشسته بود.

البته هنوز هیچ مدرکی منتشر نشده است که فعال بودن حالت خودران موتر Tesla  را تأیید کند. هویت افراد کشته‌شده در این تصادف مشخص نیست؛ اما اعلام شده که یکی از این افراد 59 سال و دیگری 69 سال داشته است. تسلا هنوز واکنشی به این تصادف نشان نداده است.

اگر عامل تصادف واقعا سیستم خودران تسلا باشد، شک بزرگی در صاحبان این موتر نسبت به حالت خودران یا راننده خودکار ایجاد خواهد کرد.

تا این لحظه 23 حادثه برای موتر های الکتریکی تسلا پیش‌ آمده است که در تمام آن‌ها، حالت رانندگی خودکار نقش مهمی ایفا کرده و تحقیقات درباره این تصادف‌ها ادامه دارد.

تا کنون 23 حادثه برای موتر های تسلا پیش‌ آمده است که در تمام آن‌ها، حالت رانندگی خودکار نقش مهمی ایفا کرده و تحقیقات درباره این تصادف‌ها ادامه دارد.

ماسک در سال 2018 اعلام کرده بود که تسلا باید به‌صورت منظم اطلاعات امینی مربوط به موتر های خودران خود را منتشر کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала