Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تصمیم مهم فدراسیون فوتبال انگلیس و تیم‌های لیگ برتری در خصوص سوپر لیگ

© REUTERS / John David Mercer / USA TODAY SportsAn Adidas soccer ball on the field prior to the 2018 MLS All Star Game between the MLS All-Stars and Juventus at Mercedes-Benz Stadium
An Adidas soccer ball on the field prior to the 2018 MLS All Star Game between the MLS All-Stars and Juventus at Mercedes-Benz Stadium - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.04.2021
عضو شوید
فدراسیون فوتبال انگلیس به همراه 14 باشگاه لیگ برتری، طی جلسه‌ای رقابت‌های سوپر لیگ اروپا را به شدت رد کردند.

به گزارش اسپوتنیک، فدراسیون فوتبال انگلیس با 14 باشگاه لیگ برتری در غیاب چلسی، لیورپول، سیتی، یونایتد، آرسنال و تاتنهام، امروز تشکیل جلسه دادند تا در خصوص سوپر لیگ اروپا تصمیم‌گیری کنند.

Мяч UEFA - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.04.2021
پایه‌های «سوپر لیگ» متزلزل شد؛ 4 تیم بزرگ به دنبال خروج

در این جلسه هر 14 باشگاه حاضر به اتفاق آرا، برنامه‌ها و مسابقات سوپر لیگ اروپا را به شدت رد كردند و مخالفت خود شان را اعلام کردند.

در بیانیه‌ای مشترک این باشگاه‌ها با فدراسیون فوتبال انگلیس که پس از جلسه منتشر شد، آمده است:" لیگ برتر همه اقدامات موجود را برای جلوگیری از پیشرفت سوپر لیگ و همچنین پاسخگویی آن‌هایی که در این لیگ درگیر اند، طبق قوانین فدراسیون فوتبال انگلیس در نظر گرفته است. لیگ برتر دوست دارد از هواداران و همه ذینفعان بخاطر پشتیبانی شان تشکر کند. این واکنش‌ها نشان می‌دهد که فوتبال برای هواداران بسیار مهم است و معنای زیادی دارد".

گفته می‌شود که جلسه بالای تیم‌های لیگ برتری که در سوپر لیگ حضور دارند، تأثیر زیادی داشته و باشگاه‌های چلسی و منچسترسیتی به دنبال انصراف از این لیگ اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала