Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زیدان: سوپرلیگ ربطی به ما ندارد!

© REUTERS / Juan Medina/ArşivZinedine Zidane Real Madrid'e geri döndü
Zinedine Zidane Real Madrid'e geri döndü - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.04.2021
عضو شوید
سرمربی فرانسوی رئال مادرید می‌گوید سوپرلیگ دست فلورنتینو پرز است و من و بازیکنانم فقط در مورد بازی با کادیز صحبت خواهیم کرد.

به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید در هفته سی و دوم لالیگا سانتاندر در خانه کادیز بازی خواهد کرد و این در حالی است که این تیم با یک بازی بیشتر از بارسلونا در رتبه دوم جدول قرار دارد و سه امتیاز از اتلتیکو مادرید صدرنشین کمتر دارد. کادیز هم در رده سیزدهم ایستاده است.

زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید Zinedine Zidane - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.04.2021
اولتیماتوم پرز به زیدان؛ یا جام یا خداحافظ
زین‌الدین زیدان در نشست خبری پیش از دیدار با کادیز اظهار کرد:«تونی کروس و ادن هازارد مقابل کادیز حضور نخواهند داشت اما دنی کارواخال و رافائل واران با ما هستند و این خبر خیلی خوبی است. هازارد اگه دعوت نمی‌شود حتماً 100٪ آماده نیست و صبر می‌کنیم تا شرایط بازگشت او آماده شود. در مصدومیت قبلی هازارد عجله کردیم و حالا می‌خواهیم از او مراقبت کنیم
زیدان در ادامه در واکنش به برگزاری سوپرلیگ اروپا عنوان کرد:«سوپر لیگ؟ این موضوع دست فلورنتینو پرز رئیس باشگاه است و من اینجا هستم تا در مورد بازی با هم صحبت کنیم. سوپرلیگ ربطی به ما ندارد، فقط بازی با کادیز برای ما مهم است و موضوع دیگری اهمیت ندارد. در رختکن هم کسی در مورد سوپرلیگ و مجازات‌های آن صحبت نمی‌کند. من و بازیکنانم فقط در مورد بازی با کادیز صحبت خواهیم کرد.»

رئال مادرید فردا شب در زمین کادیز به میدان خواهد رفت. دیداری از هفته 32 لالیگا که رئال به پیروزی در آن نیاز حیاتی دارد. پس از توقف برابر ختافه رئال مادرید دیگر حق امتیاز از دست دادن ندارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала