Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش پپ گواردیولا به شکل‌گیری سوپر لیگ اروپا

© REUTERS / Andrew Yates Pep Guardiola 1
Pep Guardiola 1 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.04.2021
عضو شوید
پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی، رقابت‌های سوپر لیگ اروپا را رقابت غیر ورزشی عنوان کرد.

به گزارش اسپوتنیک، پس از این که رقابت‌های سوپر لیگ اروپا با حضور تیم‌های منچسترسیتی، منچستریونایتد، چلسی، تاتنهام، آرسنال و لیورپول، رئال مادرید، بارسلونا، اتلتیکو مادرید، میلان، یوونتوس و اینتر در اروپا شکل گرفت، بسیاری از مربیان، بازیکنان و پیشکسوتان فوتبال مخالفت شان را با این رقابت‌ها اعلام کردند.

گواردیولا و مورینیو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.04.2021
ورزش
8 بار حضور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا؛ پپ به رکورد آقای خاص رسید + عکس

این مخالفت‌ها هر دو بیشتر می‌گردد و در آخرین مورد پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی که تیمش یکی از مؤسسین این رقابت‌ها شمرده می‌شود، مخالفت خود را با این رقابت‌ها اعلام کرد و این رقابت‌ها را غیر ورزشی عنوان کرد.

او در نشست خبری قبل از دیدار با استون ویلا در این مورد گفت:" نمی‌توان روی رقابتی که هیچ رابطه ای بین تلاش و موفقیت در آن وجود ندارد نام ورزش را قرار داد. اگر باختن اهمیتی نداشته باشد، نمی‌توان به آن ورزش گفت. من بارها گفته‌ام که به دنبال بهترین رقابت هستم. یوفا نیز شکست خورده و آن‌ها نیز باید قبل از اینکه چنین اتفاقی رخ می‌داد ارتباطات لازم را برقرار می‌کردند. افراد صاحب نظر باید در این باره صحبت کنند چرا که من اطلاعات لازم را ندارم".

پپ در حالی مخالفت خود را با این رقابت اعلام کرده که قبل از این یورگن کلوپ سرمربی لیورپول نیز با این رقابت‌ها مخالفت خود را علنی کرده بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала