آلمانی ها برای تزریق واکسن ضد کرونا به روسیه می‌آیند

© Sputnik / Vladimir Pesnya /  مراجعه به بانک تصاویر آلمانی ها برای تزریق واکسن ضد کرونا به روسیه می‌آیند
آلمانی ها برای تزریق واکسن ضد کرونا به روسیه می‌آیند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.04.2021
عضو شوید
شهروندان آلمان برای دریافت واکسن ضد کرونای "اسپوتنیک وی" تمایل سفر به روسیه را دارند.

 به گزارش اسپوتنیک، به نقل از اشپیگل، باشندگان آلمان به دلیل عدم اجازه استفاده از واکسن روسی ضد کرونای "اسپوتنیک وی" به گونه گسترده عازم روسیه می‌شوند.

به ویژه اواخر هفته گذشته ده ها نفر برای واکسیناسیون از آلمان پرواز کردند. سفر برای "واکسن" توسط یکی از شرکت های مسافرتی ناروی برگزار شده است.

هزینه سفر با در نظر گرفتن تکت هواپیما  هتل ، ترانسفر  راهنما و ویزا ، 1999 یورو است. 300 یورو دیگر باید برای واکسیناسیون "Sputnik V" پرداخت شود.

اتریش از احتمال خرید واکسن روسی سخن گفت - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.04.2021
اتریش از احتمال خرید واکسن روسیه سخن گفت

هنگام ورود به هتل خارجی های وارد شده توسط پزشک معاینه می‌شوند و پس از آن اولین دوز واکسن را دریافت می‌کنند. بسیاری از گردشگران "پزشکی" تصمیم گرفتند که بین مراحل واکسیناسیون به کشور خود بر نگردند ، آنها در روسیه اقامت خواهند داشت.

وزیر بهداشت آلمان اخیرا اعلام کرده که کشورش به زودی با مقامات روسیه برای خرید احتمالی واکسن «اسپوتنیک وی» وارد مذاکره خواهد شد.

روند انجام واکسیناسیون در اتحادیه اروپا به دلیل کندی با انتقاد‌های زیادی همراه است و برخی کشورهای عضو از هم‌اکنون برای خرید واکسن روسی ابراز تمایل کرده‌اند.

شایان ذکر است که  واکسن اسپوتنیک وی، به عنوان نخستین واکسن ضد کرونا در ماه آگست سال 2020 در روسیه تایید شد و صندوق سرمایه گذاریهای مستقیم روسیه دست اندر کار تامین مالی طرح تولید این واکسن، آن را با موسسه ویروس شناسی گامالیا وابسته به وزارت بهداشت روسیه تولید کرده است.

صندوق سرمایه گذاریهای مستقیم روسیه از ماه اکتر سال 2020 با کشورهای مختلف برای عرضه و بویژه تولید مشترک واکسن اسپوتنیک وی مذاکره می کند و محموله هایی از این واکسن به چندین کشور نیز ارسال شده است.

این واکسن در حال حاضر ذه ها کشور با جمعیت کل حدود 3 میلیارد نفر مورد تایید قرار گرفته است. صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه و وزارت صحت روسیه میزان اثربخشی این واکسین را 97 درصد اعلام کردند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала