Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

امباپه به دنبال خرید خانه در اسپانیا؛ ستاره پی‌اس‌جی به رئال مادرید نزدیک می‌شود!

© AFP 2023 / LLUIS GENEامباپه
امباپه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.04.2021
عضو شوید
مهاجم جوان وفرانسوی پاری‌سن‌جرمن تلاش دارد خانۀ در اسپانیا خریداری کند.

به گزارش اسپوتنیک، کیلیان امباپه، مهاجم فرانسوی پی‌اس‌جی که از گزینه‌های جدی رئال مادرید محسوب می‌شود، در حال حاضر با آینده نامشخصی روبه رو است.

Soccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Borussia Dortmund v Sevilla - Signal Iduna Park, Dortmund, Germany - March 9, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.04.2021
ورزش
توجه رئال به امباپه هالند را از این تیم دور میکند

در تازه‌ترین گزارشی که سایت معروف «گل» منتشر کرده آمده است که نزدیکان این ستاره فرانسوی خبردادند که امباپه به دنبال خرید خانه‌ای در اسپانیا است. با توجه به آشنایی کامل او با زبان اسپانیایی، ظاهرا آینده‌اش را در مادرید می‌بیند.

با این حال، او عجله‌ای برای تصمیم‌گیری در خصوص آینده‌اش ندارد و می‌خواهد تا پایان فصل 2021 – 2020 صبر کند. بر اساس گزارش‌ها، امباپه در حال حاضر دو هدف بزرگ پیش رو دارد: موفقیت در لیگ 1 فرانسه در رقابت با لیل و موفقیت در لیگ قهرمانان اروپا که در نیمه نهایی حریف منچسترسیتی خواهند بود.

کیلیان تا حالا بارها و بارها پیشنهاد تمدید با پی‌اس‌جی را رد کرده است. در این میان نقش زین الدین زیدان هم خیلی مهم است چرا که مربی فرانسوی اسطوره امباپه است و اگر زیدان از رئال برود، احتمال دارد که او با توجه به این که مربی بعدی رئال مادرید چه کسی است، نظرش را عوض کند.

در این زمینه نقش مائوریتسیو پوچتینو، سرمربی پاری‌سن‌جرمن می‌تواند خیلی مهم باشد، مربی که در این ماه تلاش کرده رابطه گرمی با ستارگان تیمش نظیر امباپه و نیمار داشته باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала