Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ایستادگی کلوپ در برابر برگزاری «سوپر لیگ اروپا»

© AP Photo / Jon SuperТренер "Ливерпуля" Юрген Клопп во время матча 1/8 финала "Ливерпуль" - "Атлетико Мадрид" на стадионе в Ливерпуле
Тренер Ливерпуля Юрген Клопп во время матча 1/8 финала Ливерпуль - Атлетико Мадрид на стадионе в Ливерпуле - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.04.2021
عضو شوید
با وجود حضور لیورپول در رقابت‌های سوپر لیگ اروپا، یورگن کلوپ در گفت‌وگویی مخالفت خود را با برگزاری این رقابت‌ها اعلام کرد.

به گزارش اسپوتنیک، بعد از مدت‌ها بحث و جدل در خصوص طراحی یک جام جدید با محوریت تیم های بزرگ فوتبال اروپا، حالا شاهد اتفاقاتی عجیب و غریب در عرصه فوتبال قاره سبز هستیم. اتفاقاتی که هر لحظه با شایعاتی بزرگ‌تر از قبل همراه می‌شود، از اخطار فیفا و یوفا به 12 باشگاه شامل در سوپر لیگ تا مخالفت بازیکنان، سرمربیان و هواداران فوتبال با برگزاری این رقابت‌ها.

برگزاری هشتمین دور مسابقات فوتبال برای دوستی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.04.2021
اتحاد هواداران لیورپول و لیدز به علیه سوپر لیگ؛ فوتبال برای هواداران است + عکس/ویدیو

باشگاه‌های منچسترسیتی، لیورپول، چلسی، آرسنال و تاتنهام، یوونتوس، میلان و اینتر،رئال مادرید، بارسلونا و اتلتیکو مادرید اما اصرار با برگزاری این رقابت‌ها در هر شرایط اند و می‌خواهند پول بیشتری به دست بیاورند.

صف مخالفان اما هر لحظه بیشتر می‌شود و حتی مخالفان درونی نیز عدم توافق خود را با برگزاری این رقابت‌ها علنی بیان می‌کنند.

یکی از مخالفان سرسخت این رقابت‌ها یورگن کلوپ سرمربی لیورپول است که با وجود حضور تیمش در این رقابت‌ها، مخالفت خود را قبل آغاز بازی با لیدز یونایتد اعلام کرد.

او در این مورد گفت:" من همان نظر گذشته ام را در مورد سوپرلیگ دارم. من 53 سال سن دارم و از زمان آغاز مربیگری در فوتبال حرفه‌ای همیشه لیگ قهرمانان برگزار شده است. هدف من نیز همیشه مربیگری در یک تیم یوده و هیچ مشکلی با لیگ قهرمانان ندارم. نمی‌دانم که چرا این 12 باشگاه چنین تصمیمی گرفته اند، اما می دانم که در آینده خیلی موارد در فوتبال تغییر خواهد کرد. یورپول چیزی فراتر از برخی تصمیمات است. هدف من همیشه حضور در لیگ قهرمانان بوده است، اما من علاقه دارم تیمی مانند وستهام هم قادر به حضور در این تورنمنت بوده است".

کلوپ در حالی مخالفت خود را بیان کرده است که قبل از این نیز و در زمان شکل‌گیری این رقابت‌ها چنین ابراز نظر کرده بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала