Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بهبودی کامل رونالدو از مصدومیت؛ کریس برابر پارما به میدان می‌رود

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر رونالدو و دی لیخت در تمرینات یوونتوس Italy Soccer Champions League Juventus
رونالدو و دی لیخت در تمرینات یوونتوس  Italy Soccer Champions League Juventus - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.04.2021
عضو شوید
آندره‌آ پیرلو سرمربی یوونتوس تایید کرد که کریستیانو رونالدو از مصدومیت رهایی یافته و در دیدار برابر پارما در ترکیب ثابت حضور خواهد داشت.

به گزارش اسپوتنیک، کریستیانو رونالدو در آخرین دیدار یوونتوس برابر آتالانتا که با شکست 0-1 این تیم تورینی به همراه بود، به دلیل مصدومیت جزئی غایب بود و نتوانست مانع شکست تیمش شود.

Cristiano Ronaldo ؛ کریستیانو رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.04.2021
بی‌تفاوتی رونالدو به سوپر لیگ و حواشی آن + عکس

غیبت فوق ستاره پرتگالی سبب نگرانی هواداران یوونتوس شده بود و تورینی‌ها از مصدومیت طولانی مدت این بازیکن هراس داشتند.

آندره‌آ پیرلو سرمربی یوونتوس، در نشست خبری قبل از مصاف با پارما، نگرانی هواداران تیمش را رفع کرد و مدعی شد که رونالدو از مصدومیت رهایی یافته و برابر پارما فیکس خواهد بود.

او گفت:" رونالدو و بوفون بازی می‌کنند و فکر می کنم دیبالا هم بازی کند. او باید بازی کند تا به بهترین سطحش برگردد. بازی با آتالانتا حقیقتا مشکل بود اما اعتقاد دارم که او نمایش خوبی از خودش ارائه داد. کیه‌زا مصدومیت است و در روزهای آینده شرایطش را بررسی می‌کنیم. او بازیکن مهمی برای ما در این فصل بوده است و اولین باری نیست که بازیکن مهمی را از دست می‌دهیم اما باید به دنبال جانشین برای وی باشیم".

رونالدو در حالی از مصدومیت رهایی یافته که یوونتوس به این بازیکن شدیداً برای کسب سهمیه نیاز دارد و نمی‌تواند بیشتر از این امتیاز از دست دهد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала