Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مصاحبه تاریخی و بلندبالای پرز؛ دهانم را باز نکنید، یوفا در طول تاریخ چهره خوبی نداشته است

© REUTERS / Sergio Perezپرز
پرز - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.04.2021
عضو شوید
رییس کنونی سوپرلیگ اروپا در مصاحبه شب گذشته خود در خصوص بسیاری از مسائل مهم و بحث برانگیز دنیای فوتبال شفاف سازی کرد.

به گزارش اسپوتنیک، فلورنتینو پرز، رییس باشگاه رئال مادرید و همچنان رییس کنونی سوپرلیگ اروپا در مصاحبه‌ بلندبالا و تاریخی شب گذشته خود به انتقاد از رییس یوفا پرداخت و این نهاد را به عدم شفایت در خصوص مسائل متهم کرد.

فلورنتینو پرز رئیس رئال مادرید  Real Madrid Başkanı Florentino Perez - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.04.2021
سوپرلیگ اروپا را برای نجات فوتبال ساخته‌ایم؛ نمی‌توانند رئال را از لیگ قهرمانان حذف کنند
پرز در انتقادی تندتر نسبت به رییس یوفا گفت:«یوفا در طول تاریخ چهره خوبی از خود ارائه نکرده است، اجازه دهید من صحبت نکنم. من از دستمزد کسی مثل لبرون جیمز خبر‌ دارم چون بصورت عمومی منتشر شده است ولی هیچ اطلاعی از دستمزد رئیس یوفا ندارم. دلیل این قضیه چیست؟ ما خواستار شفافیت کامل هستیم.
چرا ما باید در جریان دستمزد لبرون جیمز باشیم اما هیچکس از دستمزد ریاست یوفا و لالیگا خبر نداشته باشد؟ چرا دستمزد سران یوفا در دوران کرونا تغییری نکرده است؟»
پرز همچنین گفت:«ما با فیفا و یوفا صحبت خواهیم کرد ، اگر آنها نخواهند با ما صحبت کنند ، ما متوقف نخواهیم شد. من رقابت را بهتر می کنم. تیم هایی که نمی توانند در سوپرلیگ باشند می توانند در لیگی پایین‌تر یا لیگ قهرمانان فعلی بازی کنند. ما در تلاشیم تا به همه توضیح دهیم که در واقع سوپرلیگ چیست.
ما سعی خواهیم کرد با یوفا به توافق برسیم. اگر ما بتوانیم سوپرلیگ را در ماه آگوست شروع می کنیم. ما میخواهیم و تمام تلاش خود را خواهیم کرد. اگر یوفا نمی خواهد به توافق برسد ، ما برنخواهیم گشت. زیرا ما به سوپرلیگ نیاز داریم.»

شش تیم بزرگ فوتبال انگلیس ملقب به «بیگ سیکس»، سه تیم بزرگ ایتالیا و سه تیم بزرگ اسپانیا در حرکتی کودتا مانند تصمیم به تشکیل سوپرلیگ اروپا گرفته‌اند تا لیگ جدیدی را که درآمدسرشاری را نصیب این تیم‌ها می‌کند تشکیل دهند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала