Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ناپولی در اندیشۀ پیوستن به «سوپر لیگ اروپا»

© Photo / TwitterEljif Elmas
Eljif Elmas - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.04.2021
عضو شوید
در ایتالیا ادعایی مبنی بر حضور ناپولی در سوپر لیگ اروپا وجود دارد و رسانه‌های این کشور مدعی اند که این باشگاه قرارداد حضور در این رقابت‌ها را به امضأ رسانیده است.

به گزارش اسپوتنیک، روز گذشته اتفاق عجیبی در فوتبال اروپا رخ داد و 12 باشگاه مطرح اروپا، با عملی کردن طرحی که فیفا و یوفا آن را شبیه کودتا عنوان کرده است، از شکل‌گیری رقابت‌های سوپر لیگ اروپا خبر دادند.

گتوزو سرمربی ناپولی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.03.2021
ورزش
گتوزو از ناپولی جدا می‌شود و راه لیگ برتر در پیش می‌گیرد

پیش‌بینی می‌شود سه باشگاه دیگر نیز به این لیگ بپیوندند تا تعداد تیم‌های افزایش یابد و این رقابت‌ها در زمان معینه برگزار گردد.

در همین حال کور اسپورت گزارش داده است که ناپولی ایتالیا نیز قرارداد پیوستن به سوپرلیگ اروپا را امضا کرده و این تیم نیز به این رقابت‌ها اضافه خواهد شد.

پیش از ناپولی تیم های ایتالیایی اینتر، میلان و یوونتوس به این مسابقات پیوسته بودند و اگر این شایعه به حقیقت مبدل شود تیم‌های حاضر در سوپرلیگ اروپا به عدد 13 می رسد.

در حالی که گفته می‌شود سوپر لیگ 20 تیمی خواهد بود، تا حالا تنها باشگاه‌های رئال مادرید، بارسلونا، اتلتیکو مادرید، منچستریونایتد، لیورپول، آرسنال، چلسی، تاتنهام، منچسترسیتی، اینتر، میلان و یوونتوس حضور شان را تایید کرده اند و مشخص نیست که چه زمانی ظرفیت این لیگ تکلمیل خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала