Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پرز: بازگشت رونالدو به رئال؟ من عاشق او هستم اما این کار عقلانی نیست!

© AFP 2023 / Javier SorianoFlorentino Pérez, presidente de Real Madrid, y Cristiano Ronaldo
Florentino Pérez, presidente de Real Madrid, y Cristiano Ronaldo - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.04.2021
عضو شوید
رییس سوپر لیگ اروپا شب گذشته با حضور در یک گفتگوی تلویزیونی در پیوند به مسایل مختلف از جمله بازگشت رونالدو صحبت کرد.

پرز شب گذشته با شبکه «ال چرینگیتو» در موارد مختلفی از جمله بازگشت کریستیانو رونالدو به رئال مادرید، آینده لیونل مسی و حضور بارسلونا در این سوپرلیگ اروپا گفتگو کرده است.

فلورنتینو پرز رئیس رئال مادرید  Real Madrid Başkanı Florentino Perez - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.04.2021
سوپرلیگ اروپا را برای نجات فوتبال ساخته‌ایم؛ نمی‌توانند رئال را از لیگ قهرمانان حذف کنند

فلورنتینو پرز، رییس باشگاه رئال مادرید و همچنان رییس کنونی سوپرلیگ اروپا ابتدا در پاسخ به بازگشت کریستیانو رونالدو به رئال مادرید و آینده فوق ستاره آرجنتینی بارسلونا به گفت:

«بازیکنانی بسیار بزرگ و تاریخ ساز هستند. بازگشت رونالدو به رئال مادرید معنایی ندارد. او را خیلی دوست دارم و چیزهای زیادی به ما داده است. دوست دارم مسی در بارسلونا بماند.»
پرز در ادامه درباره دعوت از بارسلونا به سوپرلیگ گفت:«بارسلونا از همان ابتدا وارد سوپر لیگ شد و لاپورتا ایده این رقابت را گرفت زیرا آدم عاقلی است و از شرایط موجود تیمش خبر داد.
بارسلونا اکنون اصلا شرایط اقتصادی خوبی ندارد و لاپورتا و رئیس باشگاه بارسا فهمید که برای حفظ فوتبال باید وارد سوپرلیگ شود. اگر ما بتوانیم در ماه آگست سوپرلیگ را آغاز کنیم خیلی شروع خوبی انجام داده‌ایم. ما می‌توانیم با یوفا و تیم‌ها به توافق برسیم.»
رییس سوپرلیگ اروپا در پایان درمورد راموس و تمدید قرارداد او گفت:«ما دچار همه گیری کرونا شده ایم، خواهیم دید که این فصل از نظر اقتصادی چگونه به پایان می رسد. راموس را خیلی دوست دارم اما شرایط خیلی بدی داریم. اتفاقات زیادی می تواند بیفتد.»

سوپرلیگ اروپا، ایده‌ای است که فلورنتینو پرز به همراه چند تن دیگر از مدیران باشگاه های بزرگ اروپایی در حال عملی کردن آن هستند و با این حرکت خود به نوعی علیه یوفا و فیفا کودتا کردند.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала