Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اولین ضربه مالی سوپرلیگ به لیورپول؛ تری‌باس قراردادش را لغو کرد

© AP Photo / Phil NobleLiverpool 30 yıllık şampiyonluk özlemini rekorlarla dindirdi
Liverpool 30 yıllık şampiyonluk özlemini rekorlarla dindirdi - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.04.2021
عضو شوید
یکی از حامیان مالی لیورپوب در مورد حماسه سوپرلیگ اروپا قرارداش با این باشگاه را لغو کرد.

به گزارش اسپوتنیک؛ یکی از اسپانسرهای لیورپول اعلام کرد که به دلیل درگیری این تیم در برنامه‌های شکست خورده سوپرلیگ اروپا، همکاری خود را با سرخ‌ها کنار خواهد گذاشت.

لیورپول دیشب و پس از یک واکنش شدید از سراسر دنیای فوتبال، به جمع شش تیم بزرگ انگلستانی پیوست و از لیگ بحث برانگیز جدا شد.

"تری باس" یکی از اسپانسرهای باشگاه آنفیلد پس از ورود لیورپولی‌ها به سوپرلیگ و دوباره جدایی این تیم اعلام کرد که نمی‌تواند از حرکت مالکان این باشگاه در گروه ورزشی "فین‌وی" برای جدا شدن از ساختار سنتی فوتبال انگلستان حمایت کند و تصمیم به لغو قراردادش گرفت.

در بیانیه‌ای که در توییتر "تری‌باس منتشر شده آمده: "به عنوان شریک رسمی زمان جهانی فوتبال لیورپول و یک خانواده از هواداران فداکار و مادام العمر مستقر در شهر لیورپول، تری‌باس نمی تواند از حمایت مالکان این باشگاه برای جدا شدن از یک رقابت جدید، سوپرلیگ حمایت کند. و ارزش‌های ما در صف مقدم هر کاری است، بنابراین از این مشارکت کناره گیری خواهیم کرد. فوتبال متعلق به هواداران است و همه ما را متحد می‌کند. هرگز به نفع افراد معدودی نبوده است."

اعلامیه تری‌باس کمی قبل از تایید لیورپول مبنی بر این‌که آنها دیگر قصد حضور در سوپرلیگ اروپا را ندارند، اعلام شد. منچسترسیتی، منچستر یونایتد، چلسی، آرسنال و تاتنهام نیز اعلام کرده‌اند که از برنامه سوپر لیگ دور می‌شوند.

در بیانیه‌ای که در وب سایت رسمی سرخ‌ها منتشر شده، آمده است: "باشگاه فوتبال لیورپول  تأیید می‌کند که دخالت ما در برنامه‌های پیشنهادی برای تشکیل سوپرلیگ اروپا متوقف شده است. در روزهای اخیر، این باشگاه از طرف ذینفعان اصلی، اعم از داخلی و خارجی نمایندگی دریافت کرده و ما می‌خواهیم از آنها برای کمک‌های ارزشمندشان تشکر کنیم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала