Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جدایی از سوپرلیگ جنجال جدی سر راه شیران لندن

© REUTERS / Stephane Maheادوارد مندی دروازه بان سنگالی چلسی Chelsea, Rennes
ادوارد مندی دروازه بان سنگالی چلسی Chelsea, Rennes - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.04.2021
عضو شوید
باشگاه فوتبال چلسی به مشکل خورده زیرا به دلیل "قرارداد الزام آور" ممکن است نتواند سوپرلیگ اروپا را ترک کند.

به گزارش اسپوتنیک؛ دو باشگاه چلسی و منچستر سیتی به نظر می‌رسد اولین تیم‌های سوپرلیگ اروپا هستند که به دنبال اعتراض هواداران در خارج از استمفوردبریج خواستند جدا شوند اما فلورنتینو پرز رئیس مسابقات می‌گوید آنها نمی‌توانند از لیگ جدا شوند. زیرا چلسی ممکن است به دلیل "قرارداد الزام آور" نتواند سوپرلیگ اروپا را ترک کند.
گفته می شود آبی‌ها در حال جستجوی راه هایی برای انصراف از سوپر لیگ هستند که آنها در کنار 12 تیم از جمله منچستر یونایتد، منچستر سیتی، لیورپول، آرسنال و تاتنهام در لیگ برتر به این لیگ پیوستند.
اما هواداران با عصبانیت واکنش نشان داده و در بیرون استمفورد بریج اعتراض کرده و تهدید کردند که موتر حامل تیم را برای جدال مقابل برایتون متوقف می‌کنند.
این امر باعث شده که آنها شروع به "تهیه اسناد" کنند تا سوپرلیگ اروپا را ترک کنند اما رییس سوپر لیگ گفته که ممکن است برای "شش تیم بزرگ" آسان نباشد.


فلورنتینو پرز رئیس رئال مادرید معمار اصلی سوپر لیگ، ادعا کرده که تیم‌ها از طریق مستندات در لیگ بسته شده‌اند.
وی در گفتگو با رسانه ال چیرینگیتو اسپانیایی گفت: "قرارداد سوپرلیگ الزام آور است. هیچ کس نمی‌تواند ترک کند ما همه با هم کار خواهیم کرد. همه باشگاه‌ها شنبه گذشته قرارداد امضا کردند، مشکلی وجود ندارد."
رئال مادرید، بارسلونا، اتلتیکو مادرید، آث میلان، اینتر و یوونتوس دیگر تیم‌های سوپرلیگ هستند که گفته می‌شود سه تیم دیگر به این تیم آورده شده‌اند.
مسابقات اواسط هفته شامل 20 تیم خواهد بود که بنیان گذاران مکان‌خای خود را تضمین کرده و 5 تیم باقیمانده بعدا مجاز به حضور در مسابقات می‌شوند.
سوپرلیگ با واکنش‌های خشمگینانه‌ای در سراسر دنیای فوتبال روبرو شده است. یوفا، فیفا و لیگ برتر تهدید کرده‌اند که تیم‌های شرکت کننده را از رقابت منع می‌کنند.
با وجود این پرز همچنان در تمایل به اجرای برنامه‌ها بی تأثیر مانده است.
وی افزود: "هر زمان تغییری ایجاد می‌شود، همیشه افرادی هستند که با آن مخالفت می‌کنند. ما این کار را برای نجات فوتبال در این لحظه حساس انجام می‌دهیم. مخاطبان در حال کاهش هستند و حقوق در حال کاهش است و باید کاری انجام شود. همه ما خراب شده‌ایم. تلویزیون باید تغییر کند تا بتوانیم خود را سازگار کنیم. جوانان دیگر علاقه‌ای به فوتبال ندارند. چرا نه؟ از آنجا که بازی‌های بی کیفیت زیادی وجود دارد علاقه‌ای ندارند، آنها سیستم عامل‌های دیگری دارند که می‌توانند حواسشان را پرت کنند."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала