Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واگذاری یونایتد جدی است؛ قیمت فروش مشخص شد

© REUTERS / CATHERINE IVILLSoccer Football - Premier League - Manchester United v West Bromwich Albion - Old Trafford, Manchester, Britain - November 21, 2020
Soccer Football - Premier League - Manchester United v West Bromwich Albion - Old Trafford, Manchester, Britain - November 21, 2020  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.04.2021
عضو شوید
گلیزرها مالکین آمریکایی باشگاه منچستریونایتد قیمت این باشگاه را برای خریداران تعیین کرده اند.

به گزارش اسپوتنیک، اتلتیک انگلیس در گزارشی از تمایل گلیزرها مالکین یونایتد برای فروش باشگاه منچستریونایتد پرده برداشته است.

پس از خروج منچستریونایتد از سوپرلیگ اروپا و کناره گیری وودوارد رئیس اجرائی این تیم از سمتش، این امکان وجود دارد که تغییرات بیشتری در این باشگاه رخ دهد.

 پس از بر هم خوردن برنامه های گلیزرها (مالکان منچستریونایتد) در سوپرلیگ و ورود جدی دولت انگلستان به این ماجرا، ممکن است اوضاع برای مالکان یونایتد از لحاظ تجاری و مالی آشفته شود، به همین خاطر احتمال فروش باشگاه پر نام و نشان و پر افتخار منچستریونایتد بعد از این اتفاقات وجود دارد.

طبق گزارش اتلتیک، گلیزرها قیمت فروش منچستریونایتد را 4 میلیارد پوند اعلام کرده اند و در صورتی که سهام این باشگاه در اختیار عموم قرار گیرد، مردم برای خرید سهام آن اقدام خواهند کرد.

این در حالی است که سهام یونایتد پس از اشتراک در سوپر لیگ 10 درصد افزایش پیدا کرد ولی پس از استعفای اد وودوارد و انصراف این تیم از رقابتها، بلافاصله 7 درصد کاهش یافته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала