پیام پنتاگون در مورد جنگ هسته‌ای آمریکایی ها را به وحشت انداخت

CC0 / Pixabay / Ядерный взрыв на фоне статуи Свободы в Нью-Йорке
Ядерный взрыв на фоне статуи Свободы в Нью-Йорке - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.04.2021
عضو شوید
پیام توئیتری فرماندهی استراتژیک ایالات متحده در مورد استفاده از سلاح هسته ای آمریکایی ها را به وحشت انداخت.

به گزارش اسپوتنیک، فرماندهی استراتژیک ایالات متحده آمریکا در یک پیام توییتری نوشت: "طیف درگیری های امروز نه خطی است و نه قابل پیش بینی است. ما باید احتمال درگیری ها در شرایطی مد نظر بگیریم كه بتواند خیلی سریع دشمن را وادار كند استفاده از سلاح هسته ای را به عنوان حداقل گزینه بد بپذیرد".

 نشر این توییت واکنش فعال کاربران شبکه های اجتماعی را به دنبال داشت.

کاربری با نام مستعار ChicagoLady63 نوشت: این چی معنا دارد؟

​Pete LaPlace نوشت: "جنگ جهانی سوم را شروع نکنید، متشکرم".

​MeloniaSherban گفت: "آیا این واقعاً همان پیامی است که می خواهید به ما برسانید؟ حساب توییتر شما هک شده است؟ ما قطعاً به اطلاعات بیشتری احتیاج داریم زیرا این یک پیش نمایش واقعاً نگران کننده است".

​yestradamous پرسید: "آیا چیز بدتر از سلاح های هسته ای موجود است"؟

این در حالی است که پیش ازاین در روز سه‌شنبه (20 آپریل)  فرمانده نیروی دریاییآمریکا ریچارد چارلز به ارائه یک ارزیابی صریح و همراه با جزئیات پرداخته و عنوان کرد دیگر دوران لوکس زندگی در دوره پساجنگ سرد زمانی که یک جنگ مسلحانه مستقیم با یک قدرت هسته‌ای رقیب ممکن نبود، تمام شده است.

او در این ارزیابی جدید خود تاکید کرد: "این امکان واقعی وجود دارد که یک بحران منطقه‌ای با روسیه یا چین سریعا تا حد یک جنگ با تسلیحات هسته‌ای در صورتی که آنها تهدید حکومت یا دولتشان را در نتیجه شکست متعارف نتیجه بگیرند، تشدید شود.

این ژنرال چهار ستاره بیان داشت، پنتاگون باید این فرض اصلی که استفاده از تسلیحات هسته‌ای تقریبا غیر ممکن است را تغییر داده و به جایش اینکه "به کار گیری سلاح هسته‌ای یک امکان بسیار واقعی است" را فرض بگیرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала