توصیف جالب پوتین از رفتارغرب نسبت به روسیه

© Sputnik / Mikhail Metzel /  مراجعه به بانک تصاویر توصیف جالب پوتین از رفتارغرب نسبت به روسیه
توصیف جالب پوتین از رفتارغرب نسبت به روسیه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.04.2021
عضو شوید
رئیس جمهور روسیه در پیام سالانه خود به مجلس فدرال روسیه، با نقل جمله ای از کتاب "جنگل" اثر رودیارد کیپلینگ، نویسنده انگلیسی، رفتار غرب را نسبت به روسیه توصیف کرد.

به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهورروسیه  با نقل قول جالب جمله ای از کتاب نویسنده انگلیسی در مورد رفتار غرب نسبت به روسیه گفت: "انواع گوناگون تاباکی ها (شغال ها)  دور شیرخان (نام پلنگی) می چرخند."

به گفته ولادیمیر پوتین ، روسیه در همه شرایط در فضای ژئوپلیتیک ، با خویشتنداری و متانت رفتار کرده  و " به بی ادبی آشکار" پاسخ نمی دهد  اما علی رغم خویشتنداری مسکو، غربی ها  سعی می کنند "بدون دلیل اینجا و آنجا" به روسیه "بچسبند".

 پوتین: به هرگونه تحریکات علیه روسیه پاسخ سخت وسریع خواهیم داد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.04.2021
پوتین: به هرگونه تحریکات علیه روسیه پاسخ شدید و سریع داده خواهد شد

پوتین با انتقاد از یکجانبه گرایی آمریکا و غرب در عرصه بین المللی گفت: تحریم ها به شیوه معمول آنها تبدیل شده و متاسفانه بسیاری از کشورها به این مساله عادت کرده و دربرابر آن سکوت می کنند

رئیس جمهوری روسیه در این رابطه به تحریم های گسترده کشورش ازسوی غرب اشاره کرد و گفت که به هر بهانه ای علیه روسیه تحریم های جدید اعمال می کنند و ضربه زدن به روسیه به نوعی ورزش برای آنها تبدیل شده است.

 پوتین یادآور شد که روسیه امکانات کافی، از جمله امکانات نظامی لازم، برای دفاع از خود در برابر هر نوع تهدیدات خارجی را در اختیار دارد.

رئیس جمهوری روسیه با اشاره به اقدامات خصمانه کشورهای غربی علیه کشورش گفت: ما خویشتندار هستیم و هنوز به این اقدامات گستاخانه و خصمانه پاسخ نمی دهیم. ما خواهان روابط حسنه با همه کشورها ازجمله کشورهایی هستیم که علیه ما سیاست های خصمانه اجرا می کنند.

پوتین با بیان اینکه ما در مورد هر کس که از خط قرمز ما عبور کند بطور جداگانه تصمیم می گیریم، اظهار داشت: هر کس از این خط عبور کند به شدت پشیمان خواهد شد.

 به گفته وی، معنا و محتوای سیاست روسیه در صحنه بین المللی، تأمین صلح و امنیت برای رفاه شهروندان و توسعه پایدار کشور است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала