Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

3 گزینه نامدار بارسا در صورت عدم برگشت نیمار

© Sputnik / Евгения Новоженина /  مراجعه به بانک تصاویر نیمار Russia World Cup Brazil Training
نیمار Russia World Cup Brazil Training - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.04.2021
عضو شوید
بارسلونا به صراحت اعلام کرده است که تیم خود را در پنجره نقل و انتقالات بعدی با اولویت خرید یک مهاجم تقویت خواهد کرد.

 

به گزارش اسپوتنیک، از زمان رفتن لوئیز سوارز به بارسا، بلوگرانا به شدت نبود یک مهاجم نوک خوب را در تیمش حس میکند.

 غول های کاتالان قبلاً به احتمال بازگشت نیمار به نیوکمپ در نقل و انتقالات تابستانی اشاره کرده اند، اما به نظر میرسد بارسا در شرایطی که نیمار را از دست بدهد، گزینه های دیگری هم دارند که در ادامه به آن اشاره میکنیم.

ارلینگ هالند

مهاجم اهل ناروی بوروسیا دورتموند در لیست بازیکن های مورد علاقه خوان لاپورتا قرار دارد، اما ممکن است رئیس جدید بارسلونا از جذب این مهاجم فوق العاده خوب و گلزن منصرف شود، زیرا باشگاه آلمانی حدود 180 میلیون یورو برای فروش ارلینگ 20 ساله طلب خواهد کرد.

از سویی دیگر تیم های رئال مادرید، لیورپول، منچسترسیتی، منچستر یونایتد و پی اس جی نیز علاقه خود را به این مهاجم ابراز کرده اند که این امر می تواند کار بارسلونا را برای جذب این بازیکن دشوار کند. با تمام این ها اما او اولین انتخاب بارسلونا است.

لاوتارو مارتینز

مهاجم آرژانتینی اینتر در دو تابستان گذشته هم به شدت مورد هدف بارسلونا بوده، اما با وجود ماه‌ها مذاکرات بین دو باشگاه، اینتر مایل به فروش مهاجم خود نیست.

از سویی دیگر لاوتارو می خواهد در کنارهم وطنش لیونل مسی بازی کند و شاید فروش لاوتارو برای اینتر در تابستان پیش رو گزینه خوبی باشد، زیرا آنها در حال حاضر فشار اقتصادی زیادی ناشی از بیماری همه گیر کرونا را احساس می کنند و فروش این بازیکن به بارسا میتواند کمک هزینه خوبی برای این تیم شود.

البته از این هم نباید گذشت که اینتر از این بازیکن نیز به شدت راضی است و آبی های میلان پس از سالها با درخشش همین ستاره در آستانه قهرمانی سری آ هستند. این را هم باید پیش بینی کرد که مدیران اینتر شاید به هر قیمتی حاضر به فروش ستاره تیم شان نشوند و خواسته باشند قرارداد او را تمدید کنند.

سرخیو آگوئرو

یکی از بازیکنانی که در پایان فصل قراردادی ندارد و بازیکن آزاد است، سرخیو آگوئرو بهترین گلزن تاریخ باشگاه سیتی است. زمزمه های پیوستن او به بارسا زمانی بیشتر شد که جدایی او در پایان فصل از جمع سیتیزن ها به طور رسمی اعلام شد.

از طرفی آگوئرو با مسی دوست صمیمی است و در صورت تمدید قرارداد کاپیتان بارسلونا، هر دو دوست دارند هم تیمی شوند. از طرفی شاید جذب آگوئرو باعث شود مسی هم قراردادش را با بارسا تمدید کند.

البته طبق گزارش ها در ایتالیا، یوونتوس هم علاقه زیادی به جذب مهاجم منچسترسیتی دارد.

 

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала