Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رسمی: مخالفت قاطعانه 39 باشگاه لالیگایی با سوپرلیگ

© Sputnik / Кирилл Каллиников /  مراجعه به بانک تصاویر لالیگا
لالیگا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.04.2021
عضو شوید
همه باشگاه‌های لالیگایی قاطعانه رأی مخالف بر علیه سوپرلیگ را صادر کردند و همچنان شایستگی ورزشی را تنها معیار صعود به مسابقات باشگاهی بین المللی خواندند.

به گزارش اسپوتنیک؛ 39 باشگاه لالیگایی که برای عضویت در سوپرلیگ دعوت نشده‌اند، در جلسه دعوت شده توسط خاویر تباس رئیس لالیگا به اتفاق آرا این قالب را رد کردند.

آنها در بیانیه‌ای گفتند: "باشگاه‌های حاضر به اتفاق آرا و با قاطعیت برنامه ایجاد این رقابت [سوپرلیگ] را رد كرده‌اند. همه باشگاه‌ها قاطعانه به شایستگی ورزشی به عنوان تنها معیار صعود به مسابقات باشگاهی بین المللی از طریق لیگ‌های ملی مربوطه اعتقاد دارند. یک لیگ بسته و نخبه اروپا غیرقابل انجام و ناخواسته است"

در این بیانیه آنها اطمینان دادند: "مخالفت‌های انجام داده شده در سطح جهانی در روزهای اخیر نشان داده که یک لیگ بسته و نخبه اروپا غیرقابل تحمل و ناخواسته است. واکنش‌هایی که در سراسر اروپا دیده شده نشان می‌دهد که یک اکوسیستم باز برای فوتبال و ارتباط با هواداران چقدر مهم است."

متن یاد شده توسط همه باشگاه‌ها به جز اتلتیکو مادرید، بارسلونا و رئال مادرید که بخشی از 12 بنیانگذار بودند، امضاء شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала