Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فرار بازیکنان شالکه از دست طرفداران ناراضی پس از سقوط به بوندس‌لیگای 2+ویدیو

© Sputnik / Виталий Тимкив /  مراجعه به بانک تصاویر تیم فوتبال شالکه 04 آلمان Футбол. Лига Европы. Матч "Краснодар" - "Шальке 04"
تیم فوتبال شالکه 04 آلمان  Футбол. Лига Европы. Матч Краснодар - Шальке 04 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.04.2021
عضو شوید
طرفداران تیم فوتبال شالکه 04 پس از قطعی شدن سقوط این تیم به دسته پایین تر بسیار خشمگین و ناراحت شده اند.

به گزارش اسپوتنیک، تیم فوتبال شالکه شب گذشته در چارچوب رقابت های هفته 30 بوندسلیگا در مقابل آرمینیا بیله فلد با یک گل شکست خورد.

این باخت باعث شد شالکه با 13 امتیاز از 30 بازی همچنان در قعر جدول قرار داشته باشد و از طرف دیگر در فاصله چهار هفته مانده به پایان رقابت‌های بوندسلیگا سقوط این تیم به سطح دو فوتبال آلمان قطعی شود.

شالکه پس از  30 سال با رقابت های بوندسلیگا خداحافظی کرد و همین مسئله باعث شد که هواداران این تیم به شدت عصبانی شوند‌. تا جایی که گروهی از هواداران این تیم با بازیکنان درگیر شدند و آن ها و کارکنان شالکه را تهدید کردند.

اما اکنون ویدئوی عجیبی در رسانه های اجتماعی دست به دست می‌شود که نشان می‌دهد برخی هواداران خشمگین و افراطی شالکه در حال حمله به بازیکنان این تیم هستند. این در حالی است که بازیکنان نیز بعد از مشاهده چنین خشمی از دست هواداران فرار می کنند.

​از طرف دیگر اعضای شالکه بعد از سقوط به سطح دوم فوتبال آلمان امروز صبح به گلزن کرشن بازگشتند که در این لحظه با 600 هواداران عصبانی روبرو شدند.
شالکه یکی از  قدیمی ترین تیم های حاضر در فوتبال آلمان و اروپا محسوب می‌شود. اما آنها طی یکی دو فصل اخیر دوران خوبی را پشت سر نگذاشته اند و کابوس آبی ها شب گذشته با سقوط به سطح دو فوتبال آلمان تکمیل شد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала