Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فرناندز شرط گذاشت: پوگبا تمدید کند، من هم می‌مانم!

© REUTERS / CARL RECINEبرونو فرناندس ستاره منچستریونایتد
برونو فرناندس ستاره منچستریونایتد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.04.2021
عضو شوید
هافبک پرتگالی منچستریونایتد می‌گوید در صورتی قراردادش با این تیم را تمدید می‌کند که از حضور مطمئن باشد.

به گزارش اسپوتنیک، حضور برونو فرناندز در دو فصل اخیر با منچستریونایتد باعث شده که این تیم پشیرفت خوبی داشته باشد. از او به عنوان یکی بهترین بازیکنان شیاطین سرخ نیز یاد می‌شود.

برونو فرناندس ستاره منچستریونایتد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.04.2021
ورزش
15 ماه، 20 پنالتی، 19 گل؛ فرناندز آقای پنالتی‌

این هافبک پرتگالی اما علاقه زیادی به ادامه همکاری با یونایتد دارد اما انگار در صورتی که پوگبا در یونایتد بماند او هم قراردادش را تمدید می‌کند. فرناندز 26 ساله در ماه مارچ از سوی منچستری‌ها با پیشنهاد تمدید جدید 5 ساله به ارزش  200 هزار پوند در هفته مواجه شد.

این بازیکن پرتگالی اما می‌خواهد منتظر بماند تا جاه‌طلبی باشگاه در فصل نقل و انتقالات را مشاهده کند و ببیند ارلینگ هالند و سانچو به منچستر یونایتد می‌پیوندد یا خیر. از سوی هم نشریه «سان» انگلیس گزارش داده فرناندز می‌خواهد در خصوص آینده پوگبا مطمئن شود. به همین دلیل هم فرناندز می‌خواهد در صورت ماندن پوگبا قراردادش را تمدید کند.

این دو بازیکن شیاطین سرخ در میانه میدان برای این تیم در چند هفته اخیر بی‌نظیر کار کرده‌اند و هماهنگی‌شان باعث صعود یونایتد به نیمه نهایی لیگ اروپا شده. این رابطه آن قدر صمیمی شده که برونو اعلام کند پوگبا او را به بازیکن بهتری تبدیل کرده و در کنار هم می‌توانند بسیار بهتر کار کند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала