Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مصاحبه پرز پس از شکست سوپرلیگ؛ مگر کسی را کشته بودیم؟ سوپرلیگ در حالت آماده‌باش است!

© AFP 2023 / GABRIEL BOUYSفلورنتینو پرز رئیس رئال مادرید Real Madrid Başkanı Florentino Perez
فلورنتینو پرز رئیس رئال مادرید  Real Madrid Başkanı Florentino Perez - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.04.2021
عضو شوید
فلورنتینو پرز پس از اینکه پروژه‌ی سوپرلیگ تقریبا با شکست مواجه شد، شب گذشته در مصاحبه حاضر نشد و به جای آن، شب گذشته به مصاحبه با رادیو کادناسر اسپانیا مشغول شده است.

به گزارش اسپوتنیک، رئیس باشگاه رئال مادرید که پروژه برگزاری سوپرلیگ اروپا از سوی او با شکست مواجه شد، در گفتگویی رادیویی به تمامی سوالات پیرامون این تورنمنت پاسخ داد.

پرز - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.04.2021
ورزش
سوپر لیگ به چهره پرز آسیب زده است
پرز ابتدا رییس یوفا را مورد انتقاد تند قرار داد و گفت:«من هرگز‌ چنین پرخاشگری از سوی رئیس یوفا یا برخی مدیران فوتبال اسپانیا ندیده بودم. به نظر می‌رسد چیزی هماهنگ شده است. تهدیدها و توهین‌هایی وجود داشت. بنظر می‌رسید که ما فوتبال را کشته‌ایم! فوتبال باید نجات پیدا کند. به نظر می‌رسد هیچ اتفاقی نیفتاده اما در اصل اینطور نیست
طراح اصلی سوپرلیگ در ادامه گفت:«موقعیت بسیاری از اشخاص به خطر افتاد و شروع به کار کردند تا پروژه سوپرلیگ را تخریب کنند. یوفا حاضر به مذاکره نشد و عوام فریبی کرد. اگر این پروژه جواب نداد ، پروژه دیگری جایگزین می‌شود. به یاد داشته باشید که هر دوازده باشگاه قرارداد سوپرلیگ را امضا کردند. میلان و یووه هنوز خارج نشده‌اند و آن ها در سوپرلیگ در کنار ما هستند.»
پرز در بخش دیگری از صحبت‌هایش در خصوص اینکه سوپرلیگ در حالت آماده باش قرار دارد، گفت:«مطمئناً پروژه سوپرلیگ بدون آلمان و فرانسه قابل اجرا بود. فکر می کنم یوفا نمایشی را ارائه داده که مرا متعجب کرده است. رئیس یوفا باید شخص مناسبی باشد و از آن صحبت کند.»
رهبر سوپرلیگ در پایان اظهار داشت:«به نظر می رسید ما بمب اتم انداخته ایم! من فکر می‌کنم ما آن را به خوبی ارائه نکرده ایم‌، اما آنها به ما فرصتی نداده اند که آن را به خوبی توضیح دهیم. سوپرلیگ به حیات خود ادامه می دهد اما این پروژه" در حالت آماده باش "است. یوونتوس از آنجا نرفته و میلان هم از آن خارج نشده است.»

بیانیه‌ای که 10 باشگاه اروپایی حاضر در مسابقات سوپرلیگ اروپا منتشر کردند، مشخص شد که به غیر از رئال مادرید و بارسلونا سایر باشگاه‌هایی که قرارداد رسمی برای حضور در این رقابت‌ها را امضا کرده بودند، از تصمیم‌شان منصرف شده‌اند.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала