Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پرز: بدون سوپرلیگ، خرید امباپه و هالند برای همه غیرممکن است!

© AP Photo / David Ramos Kylian Mbappe
 Kylian Mbappe - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.04.2021
عضو شوید
فلورنتینو پرز می‌گوید که خرید بازکینانی نظیر کیلیان امباپه و ارلینگ در نبود سوپرلیگ غیرممکن است.

به گزارش اسپوتنیک، فلورنتینو پرز، رییس باشگاه رئال مادرید و از طراحان اصلی سوپرلیگ اروپا شب گذشته در مصاحبۀ 90 دقیقۀ با رادیو کادنا اسپانیا درخصوص شرایط فوتبال و سوپرلیگ اروپا صبحت کرد.

فلورنتینو پرز رئیس رئال مادرید  Real Madrid Başkanı Florentino Perez - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.04.2021
مصاحبه پرز پس از شکست سوپرلیگ؛ مگر کسی را کشته بودیم؟ سوپرلیگ در حالت آماده‌باش است!
پرز در این گفتگویی 90 دقیقۀ در پاسخ به پرسش خبرنگار در مورد خرید بازیکنانی نظیر ارلینگ هالند و امباپه از سوی باشگاه ها گفت:«نه فقط رئال مادرید ، بلکه خرید امباپه و هالند برای هر باشگاهی در تابستان به دلیل شرایط اقتصادی فعلی غیرممکن است. سوپرلیگ نمرده است، ما به کار کردن روی این پروژه ادامه خواهیم داد. فعلاً به حال تعلیق درآمده است. بدون سوپرلیگ هیچ خرید بزرگی نخواهد بود.»
رییس سوپرلیگ اروپا در ادامه در خصوص خرید امباپه:«من با الخلیفی تماس نگرفته ام ... من 20 سال است که اینجا هستم و دوست همه هستم. آنها می‌دانند که من برای فوتبال چه کاری انجام داده ام و فکر می کنم از اعتبار بالایی برخوردار هستم ، بدون اینکه بخواهم به ظاهر کج خلق ظاهر شوم.»
پرز در پایان صحبت‌هایش در خصوص نقل و انتقالات کهکشانی گفت:«ما این فصل را به بهترین شکل می بندیم. خریدها از فصل آینده انجام می شود. به طور کلی ، اگر پول نباشد غیرممکن است ... اگر یک باشگاه متواضع بازیکن را به فروش نرساند، اوضاع خیلی بدی خواهد داشت زیرا حقوق پخش تلویزیون پایین می آید.»
رییس باشگاه رئال مادرید صحبت‌هایش را اینگونه پایان داد:«ما باید یک راه حل برای صحبت در مورد آن و همبستگی پیدا کنیم، که گفتیم. اجازه ندهید که حتی بگوییم همبستگی چیست. ما 400 میلیون می دهیم، پس 600 ... این حساب می شود. ما این پول را با مهمترین موسسه مالی کار کردیم، زیرا آنها به این پروژه اعتقاد دارند

رییس رئال مادرید برای ایجاد یک سوپرلیگ اروپایی پس از 48 ساعت منتفی شد. ابتدا 12 باشگاه بزرگ اروپایی به صورت رسمی خبر از شکل گیری سوپرلیگ از آگوست 2021 دادند ولی ابتدا شش باشگاه قدر انگلیسی انصراف دادند و سپس نوبت به باشگاه های دیگر رسید. در نهایت رئال و بارسا باقی ماندند و عملا سوپرلیگ منتفی شد.

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала