Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پرز: راموس را مثل پسرم دوست‌دارم؛ رئال بدون زیدان؟ این تقریبا ناممکن است!

© AFP 2023 / KARIM SAHIBپرز و راموس
پرز و راموس - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.04.2021
عضو شوید
رییس باشگاه رئال مادرید می‌گوید که راموس را مثل پسرش دوست دارد و معتقد است که رئال بدون زیدان برایش غیرقابل تصور است.

به گزارش اسپوتنیک، بخشی از صحبت‌های مهم رییس باشگاه رئال مادرید در گفتگوی شب گذشته‌ او با رادیو کادنا اسپانیا، بحث حضور سرجیو راموس در رئال و حضور زین الدین زیدان روی نمیکت این تیم بود.

 Kylian Mbappe - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.04.2021
پرز: بدون سوپرلیگ، خرید امباپه و هالند برای همه غیرممکن است!
پرز در پاسخ این پرسش که آیا راموس از رئال رفتنی است، اظهار داشت:«من او را دوست دارم مثل اینکه او پسر من باشد ، من همه آنچه را که در توان داشتم برای او انجام داده ام. اما او مرا تشویق نمی کند که بیشتر به سرخیو راموس بپردازم. اوضاع همان چیزی است که هست، او هم این را می داند. بگذارید فصل را ببندیم.»
رییس عامل باشگاه رئال مادرید در ادامه به ستایش از مربی فرانسوی تیمش پرداخت و گفت:«نمی توانم رئال مادرید را بدون زیدان تصور کنم. هیچوقت و هرگز زیدان را اخراج نمی کنم و این درست نیست. زیدان هیچوقت با فکر اخراج شدن از رئال مادرید بیدار نخواهد شد. او اسطوره باشگاه است و روزی که قرار باشد جدا شود، جدا خواهد شد.»
پرز در پایان صحبت‌هایش گفت:«به پایان این فصل نزدیک می شویم. باید از بازیکنان بخواهیم که در خصوص دستمزدها نهایت تلاش خود را بکنند چون اگر تماشاگری نباشد، 80 الی 90 میلیون یوروی دیگر از دست خواهیم داد. ما برای تمدید قرارداد مدت ها پیش با لوکا مودریچ به توافق رسیده ایم

بر اساس گزارش‌های اخیر، راموس تاکنون برای تمدید قراداد با رئال مادرید به توافق نرسیده است و کاهش در دستمزد او از یکی از عوامل در عدم توافق او باشگاه خوانده شده است.

— Fabrizio Romano (@FabrizioRomano) April 21, 2021

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала