Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

باشگاه شالکه، حمله هواداران به بازیکنان را محکوم کرد

© Sputnik / Виталий Белоусов /  مراجعه به بانک تصاویر وستون مک کنی بازیکن امریکایی شالکه
وستون مک کنی بازیکن امریکایی شالکه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.04.2021
عضو شوید
باشگاه شالکه با انتقاد از حمله عده‌ای از طرفداران به بازیکنان شالکه، این حرکت را محکوم کرد.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه شالکه اعلام کرد به‌هیچ‌وجه نمی‌تواند برخورد فیزیکی و به خطر افتادن جان بازیکنان و اعضای خود را قبول کند.

تیم فوتبال شالکه 04 آلمان  Футбол. Лига Европы. Матч Краснодар - Шальке 04 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.04.2021
ورزش
فرار بازیکنان شالکه از دست طرفداران ناراضی پس از سقوط به بوندس‌لیگای 2+ویدیو

باشگاه شالکه به ماجرای حمله تعدادی از هواداران باشگاه به بازیکنان تیم، واکنش نشان داد و بیانیه‌ای در این زمینه منتشر کرد.  ازیکنان شالکه وقتی از بس پیاده شدند مورد حمله قرار گرفتند و ویدئویی در این زمینه در فضای مجازی منتشر شد.

در بیانیه باشگاه شالکه آمده:«اتفاقاتی بین بازیکنان و گروهی از هواداران بعد از بازگشت از بازی با بیلفلد در اولین ساعات چهارشنبه بامداد چهارشنبه رخ داد. در جریان این ماجرا برخوردهایی صورت گرفت و چند فرد ناشناس از خط قرمزهایی که برای باشگاه شالکه غیرقابل بحث هستند، رد شدند.»

در ادامه این بیانیه آمده است:«با وجود اینکه ناراحتی و خشم بابت هواداران بابت سقوط تیم به بوندس‌لیگا 2 قابل درک است، باشگاه به‌هیچ‌وجه نمی‌تواند برخورد فیزیکی و به خطر افتادن جان بازیکنان و اعضای خود را قبول کند. این همان اتفاقی است که در جریان این اتفاقات رخ داد. باشگاه شدیداً این اقدامات را محکوم کرده و حمایت خود را از اعضای باشگاه اعلام می کند و در این ماجرا کوتاه نخواهد آمد. تحقیقات در این زمینه در جریان است و جزئیات بیشتر در روزهای آینده منتشر خواهد شد.»

شالکه بعد از شکست سه شنبه شب مقابل بیلفد به دسته پایین تر سقوط کرد و این اتفاق برای عده ای از هواداران به قدری تلخ بود که در پایان بازی و هنگام خروج بازیکنان و کادر فنی از ورزشگاه به سمت آنها تخم مرغ پرت کردند. این برای اولین بار در 33 سال اخیر است که این باشگاه آلمانی به دسته دوم سقوط می کند.

پس از این باخت، اتوبوس تیم در حال برگشت به ورزشگاه خانگی بود که در آنجا با صدها هوادار خشمگین روبه رو شد و این هواداران با پرتاب تخم مرغ به سمت اتوبوس از بازیکنان و کادر فنی تیم استقبال کردند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала