Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رونمایی از لباس جدید بیرون از خانه ایتالیا + عکس/ویدیو

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر تیم ملی فوتبال ایتالیا
تیم ملی فوتبال ایتالیا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.04.2021
عضو شوید
کمپنی پیوما از لباس جدید خارج از خانه تیم ملی فوتبال ایتالیا رو نمایی کرد، لباس‌هایی که با رنگ کاملا سفید و خطوط لاجوردی و سبز در نظر گرفته شده است.

به گزارش اسپوتنیک؛ شرکت پیوما با رونمایی از یک خلاقیت جدید و نوآورانه، کیت خارج از خانه 21/22 ایتالیا برای یورو 2020 را به بازار عرضه کرد که به عنوان بخشی از پلت فرم "Only See Great" با نام تجاری منحصر به فرد و افتخار ملی ایتالیا منتشر شده است.

این پیراهن با یک پایه سفید تمیز وارد می‌شود که با افتخار «ایتالیا» را در جلوی پیراهن با رنگ پرچم به صورت گرافیکی درخشان در کنار نشان فدراسیون فوتبال ایتالیا FIGC و گُربه پیوما نمایش می‌دهد. از ویژگی‌های کلیدی جدید، تاج ایتالیا است که به صورت تناوبی در سراسر پیراهن نقش برجسته گرفته و باعث بالا بردن هویت و تجسم کشور و بافتن آنها در پارچه می‌شود و زیبایی برجسته برای هر بیننده ایجاد می‌کند.

هیکو دسنز مدیر جهانی خلاقیت و نوآوری گفت: "کیت جدید ایتالیا طراحی سنتی کیت را دوباره متصور می‌کند. هدف ما ایجاد یک طرح پیشگامانه بود که جدید و انرژی به ارمغان بیاورد. این لباس افتخار ملی ایتالیا را جشن می‌گیرد و آنها را برای رسیدن به عظمت در مسابقات قهرمانی بزرگ این تابستان الهام می‌دهد."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала