Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زیدان پس از برد: هنوز راه درازی در پیش است؛ از بازی بنزما لذت می‌برم!

© AFP 2023 / FILIPPO MONTEFORTEکریم بنزما و زین الدین زیدان
کریم بنزما و زین الدین زیدان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.04.2021
عضو شوید
سرمربی رئال مادرید پس از برتری بر کادیز یک بار دیگر به تمجید از کریم بنزما پرداخت.

به گزارش اسپوتنیک، زین الدین زیدان، سرمربی تیم رئال مادرید که تیمش موقتاً با 32 بازی و 70 امتیاز به صدر جدول لالیگا صعود کرده، منتظر لغزش رقباست.

بنزما - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.04.2021
کاذیر 0 – رئال مادرید 3؛ پیروزی پر گل کهکشانی‌ها و صعود به صدر جدول
زیزو پس از پایان این بازی در نشست خبری حضور پیدا کرد و در پیوند به بازی شاگردانش گفت:«شروع خوب بازی واقعاً مهم بود. وقتی با پیروزی 3-0 به رختکن می روید، می توان تیم را به شکل متفاوتی هدایت کرد و این کاری بود که ما انجام دادیم.»
سرمربی فرانسوی کهکشانی‌ها در ادامه گفت:«مهم ترین مسئله برای ما این بود که چگونه آماده باشیم و بدانیم چگونه دفاع کنیم. امروز بسیار عالی دفاع کردیم. از نظر من این کلید اصلی است. جدی بازی کردیم و از همه بازیکنانم راضی هستم. فردا می توانیم استراحت کنیم چون روز شنبه بازی خواهیم کرد.»
زیدان در پایان به ستایش از عملکرد کریم بنزما، مهاجم فرانسوی تیمش گفت:«گلزنی بنزما؟ نه تنها بابت گلزنی بلکه بابت کاری که انجام می‌دهد راضی هستم. خوشحالم که عملکرد او را می‌بینم. و باعث می شود تا بازیکنان اطرافش بهتر بازی کنند، ما هم از تماشای بازی او لذت می بریم و امیدوارم که رئال مادرید برای مدت بیشتری از حضور او لذت ببرد

رئال مادرید در چهارچوب رقابت‌های لالیگا به مصاف کادیز رفت و توانست این تیم را با نتیجه ۳-۰ شکست دهد. در این دیدار که به میزبانی کادیزی‌ها برگزار شد بنزما 2 گل زد و اودریوزولا هم یک گل دیگر تا با این 3 گل که از دقیقه 30 تا 40 به ثمر رسید کار کادیز تمام شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала