Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سری‌آ ایتالیا؛ توقف اینتر صدرنشین در شب پیروزی پر گل یوونتوس

© Photo / JV / JVvتیم باشگاهی یوونتوس
تیم باشگاهی یوونتوس - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.04.2021
عضو شوید
هفته سی‌ام اسکودتو با برتری یوونتوس و تساوی اینتر همراه بود.

به گزارش اسپوتنیک، در ادامه بازی‌های هفته سی‌ودوم سری ‌آ ایتالیا چهارشنبه شب 6 دیدار دیگر به صورت همزمان برگزار شد که در مهمترین دیدار یووه موفق شد سه بر یک پارما را شکست دهد.

در این بازی کریستیانو رونالدو عملکرد عجیب و غریبی داشت و روی گلی که یووه خورد تا حدودی مقصر بود چرا که در دیوار دفاعی حضور داشت اما نپرید و توپ از بالای سر او رد شد. گل های یووه را در ادامه‌ی کار در این بازی ساندرو (2 بار) و دی لیخت به ثمر رساندند تا بیانکونری‌ها بازنده از زمین مسابقه بیرون نروند.

کریستیانو رونالدو در نیمه ی دوم این دیدار یک موقعیت خوب برای گلزنی داشت اما نتوانست دروازه را باز کند تا شب عجیبی را سپری کرده باشد و اوضاع برای او مناسب نباشد.

اینتر صدرنشین جدول رده بندی به دیدار اسپتزیا رفت که نیمه نخست این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید. ابتدا فاریاس برای اسپتزیا گلزنی کرد و سپس ایوان پرسیچ کروات بازی را به تساوی کشاند. در نیمه دوم نیز تلاش دو تیم به گل منتج نشد تا این بازی در نهایت با تساوی یک بر یک خاتمه یابد.

در دیگر بازی امشب لیگ فوتبال ایتالیا، میلان در سن سیرو میزبان ساسولو بود و با نتیجه دو بر یک شکست خورد. در این بازی چالهان اوغلو ترکیه ای برای تیم میلان گل زد و راسپادوری هر دوگل  ساسولو را به ثمر رساند.

اکنون رقابت در بالای جدول پیچیده شده است. آتالانتا در صورت پیروزی مقابل رم در دیداری که پنجشنبه شب برگزار می شود، جایگاه دوم جدول را بدست می‌آورد.

در جدول رده بندی اینتر با 76 امتیاز در صدر قرار دارد. میلان با 66 و یوونتوس با 65 امتیاز در رده های دوم و سوم هستند و آتالانتا در صورت برتری برابر رم می تواند 67 امتیازی شود و در رده دوم قرار گیرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала