Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

موقف رسمی بارسا در مورد سوپرلیگ: عدم حضور در سوپرلیگ یک اشتباه تاریخی است

© AFP 2023 / JOSEP LAGOبارسلونا
بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.04.2021
عضو شوید
باشگاه فوتبال بارسلونا عدم حضور در سوپرلیگ را "یک اشتباه تاریخی" می‌داند.

به گزارش اسپوتنیک؛ ابتدا خوان لاپورتا در مورد سوپرلیگ صحبت کرد و بعداً این بارسلونا بود که بیانیه‌ای رسمی صادر کرد و موضع خود را در مورد این پروژه روشن کرد.

در بیانیه باشگاه بارسلونا عدم حضور این تیم در سوپرلیگ اروپا یک خطای تاریخی خوانده شده است.

در بخش اول این بیانیه آمده: "1: باشگاه بارسلونا تجزیه و تحلیل انجام شده توسط اکثر باشگاه‌های مهم فوتبال اروپا را به اشتراک می‌گذارد به این معنا که حتی بیشتر از آن در شرایط اقتصادی-اجتماعی فعلی، انجام اصلاحات ساختاری با هدف تضمین پایداری و دوام مالی لازم است دنیای فوتبال با بهبود تماشایی که به طرفداران کل جهان ارائه می‌شود و تحکیم و حتی افزایش پایگاه اجتماعی این ورزش که سنگر اصلی آن و قدرت اصلی آن است، تقویت می‌شود. در این زمینه، هیئت مدیره بارسلونا پذیرفت، به عنوان یک فوریت، به عنوان باشگاه موسس سوپرلیگ، مسابقه‌ای که مقدمه آن بهبود کیفیت و جذابیت نمایش است هواداران فوتبال و در عین حال و به عنوان یک اصل غیرقابل انکار توسط بارسلونا، به دنبال فرمول‌های جدیدی برای همبستگی با کل خانواده فوتبال هستند. این تصمیم با این اعتقاد اتخاذ شد که ادعای انصراف از عضویت در این طرح به عنوان یک باشگاه موسس یک اشتباه تاریخی بوده است. ما به عنوان یک باشگاه ورزشی در سطح جهانی از حرفه رهبری این باشگاه دفاع می‌کنیم که بخشی اساسی از هویت و روحیه ورزشی، اجتماعی و نهادی نهاد است. در هر صورت، بارسلونا موجودیتی که همیشه در مالکیت هر یک از شرکای آن بوده و خواهد بود، صریحاً حق محفوظ ماندن چنین تصمیم متعالی را به تصویب نهایی ارگان‌های اجتماعی صالح خود پس از مطالعه لازم و عمیق می‌گذارد."

در ادامه این بیانیه می‌افزاید: "2: به محض تأیید واکنش اجتماعی که ابتکار عمل فوق در زمینه‌های مختلف ایجاد کرده، غیرقابل انکار است که بارسلونا می‌داند که باید تحلیل عمیق‌تری در مورد دلایلی که باعث ایجاد این واکنش شده، آغاز شود. در صورت لزوم، در مورد رویکرد و فرمولی که برای پرداختن و حل همه این مسائل همیشه به نفع دنیای عمومی فوتبال ارائه شده، تجدید نظر کنید. این تمرین برای تجزیه و تحلیل عمیق نیاز به زمان و خونسردی لازم دارد تا از انجام هرگونه اقدام عجولانه جلوگیری شود. ما برجسته کردن این واقعیت عینی را که دادگاه قبلاً از حمایت قانونی فوری درخواست شده برخوردار شده، به همان اندازه مهم می‌دانیم، بنابراین قانون خوب ابتکار عمل از طرف موسسین پروژه‌ سوپرلیگ را تأیید می‌کند. از این نظر، باشگاه معتقد است که اگر روند لازم تأمل و بحث و گفتگو تحت معیارهای فشار و ارعاب غیرمجاز ایجاد شود، جای خود نخواهد بود. باشگاه بارسلونا علی‌رغم آگاهی کامل از اهمیت و علاقه آموزنده‌ای که این موضوع برانگیخته و همچنین نیاز به انجام همیشه با حداکثر شفافیت، در هر زمان با معیارهای احتیاط رفتار خواهد کرد و حداکثر درک، احترام و حتی صبر را نسبت به توده های اجتماعی بارسلونا و افکار عمومی است."

این بیانیه در حالی منتشر می‌شود که پیش از این 10 تیم موسس از سوپرلیگ اروپا کنار رفتند و تنها بارسلونا و رئال مادرید با هم ماندند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала