Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ارلینگ هالند، فرصت دوباره محبوب شدن در اولدترافورد

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر اولدترافورد
اولدترافورد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.04.2021
عضو شوید
فلورنتینو پرز با اظهارات اخیرش فرصت کامل برای تحقق رویای منچستریونایتد به جوئل گلیزر داد تا بتواند فوق ستاره دورتموند را به خدمت بگیرد.

به گزارش اسپوتنیک؛ به دنبال سقوط پیشنهادات بحث برانگیز سوپرلیگ، مالکان منچستریونایتد مجبور به عذرخواهی جدی از هواداران شدند. البته حتی قبل از اعلام حضور در سوپرلیگ، مالکان آمریکایی در اولدترافورد از کم محبوب ترین‌های لیگ برتر بودند.

از زمان تصاحب این باشگاه در سال 2005، آنها بدهی‌های خود را نسبت به این باشگاه اهرم كرده‌اند و نتوانسته‌اند ورزشگاه را حفظ كنند و بر وخامت كادر بازی نظارت می‌كنند.

اما تصمیم گیج کننده برای حضور در رقابتی که بازیکنان و هواداران به همان اندازه از آن متنفر بودند، می‌تواند آخرین مشکل باشد.

به دلیل واکنش شدید، جوئل گلیزر مجبور شد کاری را انجام دهد که خانواده خیلی کم انجام می‌دهد، او مستقیم با هواداران صحبت کرد.

در یک صحبت طولانی، گلیزر از طرفداران خود بخاطر قضاوت نادرست در مورد شرایط، عذرخواهی کرد و اکنون در حال جبران خسارت است. در اواخر بیانیه جوئل قول داد: "این بزرگترین باشگاه فوتبال جهان است و ما به دلیل ناآرامی‌های این چند روز گذشته عذرخواهی می‌کنیم. برای ما مهم است که این درست را بیان کنیم."

ترمیم خسارت وارده در روزهای گذشته بسیار دشوار خواهد بود اما فوتبال می‌تواند یک بازی متزلزل باشد و اگر یونایتد سرانجام بتواند انتظار خود برای قهرمانی در فصل آینده را پایان دهد، حداقل فشار را کاهش می‌دهد.

برای انجام این کار، اوله گونر سولسشر باید در پنجره نقل و انتقالات به شدت پشتیبانی شود. اعتقاد بر این است که هدف اصلی او ارلینگ هالند است که ارزش 150 میلیون پوندی دارد.

رئال مادرید نیز در جستجوی ستاره نارویژی است اما رئیس رئال مادرید فلورنتینو پرز با اظهار اینکه آنها قادر به انجام هر معامله‌ای به این بزرگی نیستند، من‌یونایتد را امیدوار کرده است.

در حقیقت، وی پیش بینی کرد هیچ تیمی در اروپا قادر به انجام این کار نیست، اگرچه این ارزیابی ریشه در عصبانیت و ناامیدی وی از شکست سوپرلیگ اروپا دارد.

در همین حال گلیزر به هواداران من‌یونایتد اطمینان داد: "منچستر یونایتد میراث غنی دارد و ما مسئولیت خود را در قبال پیروی از سنت‌ها و ارزشهای عالی آن می‌شناسیم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала