Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

افزایش امنیت محل تمرین من‌یونایتد پس از حمله مردان سیاه پوش

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر منچستریونایتد
منچستریونایتد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.04.2021
عضو شوید
باشگاه فوتبال منچستر یونایتد پس از حضور هواداران خشمگین در محل تمرین "کارینگتون"، حالا امنیت این محل را تقویت نموده است.

به گزارش اسپوتنیک؛ پس از حمله گروهی از هواداران عصبانی و مقابله با اوله گونر سولسشر در روز پنجشنبه، حالا منچستر یونایتد در دروازه ورودی پایگاه تمرینات "کارینگتون" این باشگاه امنیت را افزایش داده است.

هواداران نسبت به مالکان آمریکایی این باشگاه به دلیل نقش اصلی شان در سوپرلیگ معترض بودند و مربی تیم را به چالش کشیدند که چرا او علیه آن صحبت نکرده است.

گروهی متشکل از 20 هوادار که اقدام به نقض اماکن کردند، متعلق به "مردان سیاه پوش" بود که در جنوری سال گذشته نیز به خانه اد وودوارد رئیس یونایتد در چشایر حمله کرده بودند.

سولسشر با همراهی مدیر فنی جدید دارن فلچر، مربی مایکل کریک و هافبک صربستانی نمانیا ماتیچ به شرطی که مکالمه شان ضبط نشود، با مردان سیاه پوش صحبت کردند.

اما تصاویر ورود سولسشر و سایر کارمندان صبح جمعه نشان دهنده وجود امنیت بیشتر در ورودی است، حتی مربی قبل از اجازه ورود به وی، چک کامل می‌شود.

این امر پس از آن انجام یافت که اسپورت میل نشان داد که ستاره‌های یونایتد از این‌که هواداران به راحتی می‌توانند امنیت را زیر پا بگذارند، شوکه شده‌اند. روز جمعه مأموران امنیتی بر روی دروازه گسیل شدند و از هرکسی که قصد ورود به این مجموعه را داشت، شناسنامه می‌خواستند.

حتی سولسشر نیز متوقف شد و مجبور گشت عینک آفتابی خود را بردارد تا چهره خود را به تیم امنیتی نشان دهد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала