Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تماس‌های شیاطین سرخ با مندز برای بازگشت رونالدو

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر کریستیانو رونالدو در دوران منچستریونایتد
کریستیانو رونالدو در دوران منچستریونایتد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.04.2021
عضو شوید
منچستریونایتد با خورخه مندز نماینده کریستیانو رونالدو تماس برقرار کرده تا این فوق ستاره را در تابستان به اولدترافورد برگرداند.

به گزارش اسپوتنیک؛ آینده کریستیانو رونالدو در یوونتوس از زمان خروج شوک آور این تیم از لیگ قهرمانان اروپا در ماه گذشته توسط پورتو، مورد تردید قرار گرفته است. به نظر می‌رسد که سلطه 9 ساله آنها در سری آ نیز به پایان برسد زیرا تیم پیرلو تنها 6 بازی در پیش دارد وبا  صدرجدول 11 امتیاز فاصله دارد.

گاتزتا دلو اسپورت ایتالیا مدعی شده که روند ضعیف فعلی یووه، فوق ستاره 36 ساله را عصبانی کرده و او از بازی در تیمی خسته شده که نتوانسته جاه طلبی‌های وی را در این فصل برآورده کند.

از همین رو، ادعا می‌شود که یونایتد علاقه خود را در آوردن ابرستاره پرتگالی نشان داده، که گفته می‌شود یوونتوس در مورد پرداخت 26 میلیون پوند (30 میلیون یورو)، هفته گذشته با نماینده این بازیکن صحبت کرده است.

با این حال، این گزارش می‌افزاید در حالی‌که یوونتوس از شر دستمزد 27 میلیون پوندی (31 میلیون یورویی) رونالدو نجات می‌یابد اما خود بازیکن قصد ندارد این دستمزدها را رها کند تا این‌که قراردادش در جون سال آینده منقضی شود.

همچنان در این گزارش آمده که اگرچه حقوق سالانه او برای یونایتد باید نصف شود تا رونالدو انتقال کند، رونالدو می‌تواند از جاه طلبی اقتصادی خود برای بازگشت به باشگاهی که در آن نام کسب کرد چشم پوشی نماید و بیش از دیگران به او اعتقاد داشتند، عدم حمایت که احساس می‌کند لیاقت این فصل ایتالیا را دارد.

گفته می‌شود سرمربی یونایتد و هم تیمی سابق رونالدو، اوله گونر سولسشر از مربیگری او حداقل برای یک سال هیجان زده خواهد شد، در حالی که یوونتوس مایل است این بازیکن را در تلاش برای جوان سازی تیم‌اش بفروشد.

یوونتوس در تابستان 2018 فوق ستاره 36 ساله جهان را از رئال مادرید با مبلغ 88 میلیون پوند به خدمت گرفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала