Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دیبالا یا رونالدو؟؛ کدام یک زودتر صد تایی می‌شود؟

© REUTERS / MASSIMO PINCAرونالدو يغادر ملعب مباراة يوفنتوس وميلان
رونالدو يغادر ملعب مباراة يوفنتوس وميلان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.04.2021
عضو شوید
پائولو دیبالا و کریستیانو رونالدو مهاجمان تیم فوتبال یوونتوس در آستانه رسیدن به صد گل قرار دارند.

به گزارش اسپوتنیک، پائولو دیبالا می گوید که وقتی کریستیانو رونالدو شکست می خورد، "ستیزه" جو می شود و در مورد آینده اش در باشگاه تورینی هم صحبت کرد.

مهاجم یوونتوس در مصاحبه ای در مورد رونالدو گفت:" هر دو در آستانه رسیدن به صد گل با پیراهن یوونتوس هستیم. من یک گل نیاز دارم و او سه گل نیاز دارد. او همیشه می خواهد برنده شود، حتی در تمرینات و وقتی شکست می خورد، تا چند دقیقه ستیزه جو و بداخلاق می شود."

قرارداد دیبالا با یوونتوس در تابستان 2022 به اتمام خواهد رسید و تیم تورینی در نظر دارد که او را در تابستان به فروش برساند تا جلوی جدایی رایگان وی را در سال 2022 بگیرد.

دیبالا در مورد شرایطش گفت:" فصل برای ما منفی بود چرا که اینتر قهرمان لیگ خواهد شد در حالی که ما عادت به قهرمانی داشتیم. این فصل کمی متفاوت بود اما تغییرات زیادی در زمینه بازیکنان و مربی داشتیم. امیدوارم که فصل بعد بهتر باشیم و از اشتباهاتمان درس بگیریم. من همیشه فشار را حس کرده ام. سن برای من اهمیتی ندارد. مهم این است که از نظر ذهنی آماده باشی. این چیزی نیست که در موردش درس بگیری و فرق یک بازیکن خوب و یک ستاره هم همین است. در فوتبال آرژانتین فشار را حس کردم و این جا در یوونتوس نیز فشار را حس می کنم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала