Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

روزی که جلسه‌ای بنزما با دُشان برگزار نشد

© AFP 2023 / Franck FifeKarim Benzema, futbolista del Real Madrid
Karim Benzema, futbolista del Real Madrid - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.04.2021
عضو شوید
قرار بود کریم بنزما با دیدیه دشان در مورد بازگشت به تیم ملی فرانسه دیدار کند ولی این ملاقات از سوی فدراسیون ترتیب داده نشد.

به گزارش اسپوتنیک؛ کریم بنزما می‌خواهد دوباره در تیم ملی فرانسه بازی کند. تعدادی از بازگشت او پشتیبانی می‌کند، اما وقتی کاملاً مشخص شد که غیبت او به دلایل ورزشی نیست، تمایل مُهاجم مادریدی از بین می‌رود. کریم جازیری نماینده سابق او در مورد درگیری بین بازیکن و فدراسیون با RMC Sport صحبت کرد و جلسه "بایکوت" درخواست شده توسط بنزما را فاش کرد.

جازیری می‌گوید: "در جولای 2017 کریم به من گفت که با رئیس لو گراوت تماس بگیرم تا جلسه‌ای با دشان ترتیب دهد. من با رئیس تماس گرفتم اما او نمی‌خواست این جلسه را با ما ترتیب دهد. ما حتی نمی‌دانیم دیدیه می داند یا نه."

علی‌رغم درگیری دائمی بنزما با فدراسیون فوتبال فرانسه در مورد رد بازگشت وی به تماس‌ها، این بازیکن سرمربی را مقصر نمی‌داند بلکه رئیس فدراسیون از نظر او مقصر است. جازیری می‌گوید که از طرف دشان هیچ بازیکنی برای توضیح در مورد هر چیزی خواسته نشده است. از او در مورد احتمال مخالفت برخی از ستاره‌ها در رختکن با بازگشت بنزما پرسیده شد که وی در پاسخ گفت: "اگر گریزمان، پوگبا و لوریس درخواست بازگشت بنزما را داشته باشند، آیا فکر می‌کنید پذیرفته نشود؟"

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала