Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لبخند بر لبان زیدان نقش بست؛ مودریچ و هازارد بازگشتند

© REUTERS / Sergio Perezتوني كروس ومجموعة من لاعبي ريال مدريد
توني كروس ومجموعة من لاعبي ريال مدريد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.04.2021
عضو شوید
مودریچ و ادن هازارد هر دو به تمرینات گروهی باز گشتند تا خود را برای دیدار با بتیس آماده کنند اما کروس در دسترس نیست.

به گزارش اسپوتنیک؛ در آخرین تمرین رئال مادرید قبل از بازی با بتیس در لیگ، لوکا مودریچ و ادن هازارد با گروه حضور یافتند ولی به احتمال فراوان تونی کروس نمی‌تواند به بازی برگردد.

ستاره کروات از ناحیه کمر بهبود یافته که باعث شده بود او نتواند مقابل کادیز بازی کند. در همین حال، هازارد نیز تمرین کرد و احتمالا بازی خواهد کرد اما همه چیز بسته به احساسات تغییر می‌کند. سرمربی رئال مادرید اطمینان حاصل کرد که می‌تواند بازیکن خود را برای فراخوان بازیابی کند و اینکه در برابر بتیس یک چیز تازه محسوب می‌شود، اگرچه پنجشنبه به تنهایی تمرین کرد.

کسی که هنوز از مصدومیت برنگشته کروس است. ناراحتی‌هایی که باعث شده او نتواند مقابل ختافه و کادیز بازی کند، فروکش نمی‌کند. هافبک آلمانی امروز جمعه به تنهایی کار کرد و همه چیز نشان می‌دهد که زیدان او را مجبور نخواهد کرد، زیرا به فکر نیمه نهایی لیگ قهرمانان مقابل چلسی است.

فده والورده اروگوئه‌ای، آخرین قربانی ویروس کرونا در تیم مادرید در خانه خود در حبس باقی مانده، از طرف دیگر سرخیو راموس، لوکاس واسکز و فرلاند مندی آسیب دیده برنامه‌های بهبودی خود را حفظ می‌کنند.

زیزو در آخرین روز کاری هفته گروه خود را با بازیکنان اکادمی چون ویکتور چوست، میگوئل گوتیرز، آنتونیو بلانکو و سرخیو آریباس تقویت کرد. همه آنها در روزهای گذشته با تیم اصلی بازی داشته‌اند و گزینه‌هایی دارند که این شنبه مقابل بتیس به میدان بروند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала