Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کاوانی درخواست جدایی کرد

© REUTERS / MIKE HEWITTمهاجم مانشستر يونايتد، إدينسون كافاني
مهاجم مانشستر يونايتد، إدينسون كافاني - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.04.2021
عضو شوید
ادینسون کاوانی از منچستریونایتد برای پیوستن به بوکا جونیورز، درخواست جدایی کرده است.

به گزارش اسپوتنیک؛ خبرهایی از انگلستان می‌رساند که ادینسون کاوانی مُهاجم منچستریونایتد به مسئولان باشگاه گفته که می‌خواهد تابستان از این باشگاه جدا شود و به بوکا جونیورز بپیوندد.

کاوانی در ابتدای رقابت با انتقال آزاد از PSG به اولدترافورد پیوست و در حالی‌که شروع کُندی در حرفه خود در منچستر داشت، ستاره اروگوئه‌ای پیشرفت کرده و به یکی از اعضای اصلی تیم اوله گونر سولسشر تبدیل شده است.

مُهاجم پیشکسوت در سه بازی اخیر سه گل زده و این باشگاه مشتاق است قراردادش را در فصل آینده تمدید کند اما خود این بازیکن پس از گفتگو با مقامات، اهداف خود را روشن کرده است.

کاوانی به باشگاه گفت که می‌خواهد به آمریکای جنوبی برگردد تا به خانواده‌اش نزدیکتر باشد و از این رو او قصد دارد پیشنهادهای تعدادی از تیم‌های برزیلی که او را دنبال می‌کنند رد نماید تا به بوکا بپیوندد.

در اوایل این ماه، سولسشر از کاوانی به دلیل تأثیر مثبت وی در زمین تمرین کارینگتون استقبال کرد و گفت که او در حال انجام "گفتگوی آزاد" با بازیکن 34 ساله در مورد آینده‌اش در این باشگاه است.

کاوانی در این فصل ده بار در تمام مسابقات برای یونایتد گلزنی کرده است. (8 بازی از 11 بازی در لیگ برتر.) آمار گلزنی او در طول زندگی حرفه‌ای او بهتر از این بوده زیرا ویو در مجموع 363 گل را در 617 بازی به ثمر رسانده تا او را به یکی از ترسناک‌ترین مهاجمان سال‌های اخیر تبدیل کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала