Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آیا رئال مادرید جریمه می‌شود؟

© REUTERS / JON NAZCA مباراة ريال مدريد وغرناطة (2-1) في الدوري الإسباني
 مباراة ريال مدريد وغرناطة (2-1) في الدوري الإسباني - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.04.2021
عضو شوید
رادیو کوپ اسپانیا گزارش کرده که یوفا در این فصل رئال را جریمه نمی‌کند و تیم زیزو از خشم یوفا در امان خواهد بود.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از "رادیو کوپ" اسپانیا بعید است رئال مادرید زیر خشم یوفا قرار بگیرد و در این فصل از لیگ قهرمانان اخراج شود. بنابراین باشگاه مادریدی باید در نیمه نهایی برابر چلسی به خوبی بازی کند.

یک جمله کوچک از الکساندر چفرین باعث تردید در برگزاری مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین رئال مادرید و چلسی (سه شنبه 27 اپریل) شد. رئیس یوفا بعد از بحران سوپرلیگ اظهار داشت: "احتمال نسبتاً کمی وجود دارد که این مسابقه هفته آینده برگزار شود."

فلورنتینو پرز رهبر زنجیره‌ای دوازده باشگاه بزرگ اروپایی، نباید شاهد محرومیت رئال از دو بازی مقابل آبی‌ها باشد. طبق اطلاعات برنامه "ال پارتیزادو" از "رادیو کوپه" اسپانیا، باشگاه مادریدی به خوبی مجاز به مبارزه برای حضور در فینال C1 خواهد بود.

در حالی‌که انتظار می‌رود این جمعه کمیته اجرایی یوفا در مورد شهرهای میزبان یورو و به ویژه جایگزینی بیلبائو و دوبلین توسط سویا و سن پترزبورگ تصمیم بگیرد، حضور رئال مادرید در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا نیز می‌تواند تأیید شود.

علی‌رغم نقش اصلی فلورنتینو پرز در سوپرلیگ، گفته می‌شود یوفا تیم مربیگری زین الدین زیدان را جریمه نمی‌کند. این باشگاه مادریدی که به طور خاص توسط کریم بنزما حریفان سرسخت‌اش آتالانتا برگامو و لیورپول را شکست داد و به نیمه نهایی صعود کرد.

عدم وجود مجازات احتمالی علیه باشگاه‌های زنجیره‌ای برای فصل 2020-2021 جای تعجب نخواهد داشت. همانطور که الکساندر چفرین به طور قابل توجهی این چهارشنبه یاد آوری کرد.

رهبر اسلوونیایی توضیح داد: "فصل در حال حاضر آغاز شده و تلویزیون‌ها در صورت لغو مرحله نیمه نهایی از ما خسارت می‌خواهند. اما در آینده کمی متفاوت خواهد بود."

اگر رئال مادرید و یازده تیم دیگر وارد سوپرلیگ، از تحریم‌های این دوره از لیگ قهرمانان اروپا یا لیگ اروپا فرار کنند، ممکن است در فصل 2021-2022 اینگونه نباشد. در این بین، همانطور که خود فلورنتینو پرز گفت، رئال باید "چهاردهم شود."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала