Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رسمی؛ سویا و سن پترزبورگ میزبان‌های جدید یورو 2020

© Sputnik / Алексей Даничев /  مراجعه به بانک تصاویر UEFA Euro 2020
UEFA Euro 2020 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.04.2021
عضو شوید
کمیته اجرایی اتحادیه فوتبال اروپا در جلسه امروز در مورد دو مکان یورو تصمیم گیری کرد که طی آن سویا به جای بیلبائو و سن پترزبورگ به جای دوبلین انتخاب شدند.

به گزارش اسپوتنیک؛ کمیته اجرایی یوفا امروز از طریق کنفرانس ویدئو تشکیل جلسه داد و از تأیید مقامات محلی مطلع شد که هر چهار مسابقه یورو 2020 یوفا در مونیخ می‌توانند حداقل از 14.500 تماشاگر استقبال نماید و بنابراین مونیخ به عنوان میزبان قهرمانی تأیید شد. چهار مسابقه‌ای که در ابتدا قرار بود در بیلبائو برگزار شود به ورزشگاه "لا کارتوجا" در سویا منتقل می‌شوند. میزبانی این مسابقات توسط انجمن خودمختار اندلس پشتیبانی می‌شود که قصد خود را برای اجازه دادن به تماشاگران در 30٪ ظرفیت ورزشگاه برای سه بازی گروه E و یک بازی مرحله یک هشتم نهایی تایید کرده است.

به دنبال تصمیم مقامات محلی، مشخص شد که هواداران بعید است بتوانند در مسابقاتی که قرار بود در آنجا برگزار شود، شرکت کنند. بنابراین با کمک فدراسیون فوتبال سلطنتی اسپانیا (RFEF) یوفا پیشنهاد کرد که این مسابقات به یک مکان دیگر در آن کشور میزبان منتقل شود، فقط به هواداران اجازه می‌دهد پس از یک سال از تماشای فوتبال به طور زنده در استادیوم‌ها در این بازی‌ها حضور پیدا کنند. این تصمیم باعث می‌شود فضای جشن در همه مسابقات یوفا فراهم شود.

سه مسابقه گروه E که در ابتدا برای دوبلین برنامه ریزی شده بود، به ورزشگاه سن پترزبورگ منتقل می‌شود که در حال حاضر سه مسابقه گروه B و یک چهارم نهایی را قرار است میزبانی نماید.

دیدار مرحله یک هشتم نهایی در دوبلین به استادیوم ومبلی لندن منتقل گردید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала