Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پاریس و یونایتد در کمین شکار واران

© REUTERS / JON NAZCAA Grubu'nda Real Madrid, 2-0 geriye düştüğü maçta Club Brugge ile 2-2 berabere kaldı.
A Grubu'nda Real Madrid, 2-0 geriye düştüğü maçta Club Brugge ile 2-2 berabere kaldı. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.04.2021
عضو شوید
به نظر میرسد که تمدید قرارداد رافائل واران مدافع میانی فرانسوی رئال مادرید با این تیم به بن‌بست خورده است.

به گزارش اسپوتنیک، در رئال مادرید به غیر از سرخیو راموس، مسئله تمدید قرارداد رافائل واران نیز اهمیت زیادی پیدا کرده است.

قهرمان جام جهانی تا سال 2022 با رئال قرارداد دارد اما در حال حاضر با تمدید قراردادش مخالفت کرده است چرا که انتظار دارد که اگر رئال قصد تمدید را دارد، دستمزدی بیشتر از دستمزد کنونی به او بدهد.

واران در سال 2011 با نظر شخص زیدان به رئال آمد و رئال برای خریدنش از لانس ده میلیون یورو پرداخت که حالا پس از یک دهه خریدی کاملا مفید به نظر می رسد.

اگر واران حاضر به تمدیدش نشود رئال چاره ای جز فروش او در تابستان پیش رو ندارد چرا که در غیر این صورت در تابستان 2022 به صورت رایگان جدا می شود. در حال حاضر پی اس جی و یونایتد جدی ترین مشتریان  واران هستند.

​تیم پاریسی جدی ترین مشتری اوست که از نظر مالی مشکلی برای راضی کردن وی ندارد هر چند که خود واران ترجیح می دهد که در لیگی رقابتی تر همچون لیگ انگلیس بازی کند.

البته واران فعلا عجله ای ندارد و رئال هم به او احترام می گذارد، اما رئال مادرید برای خرید کهکشانی هایی نظیر امباپه و هالند به پول نیاز دارد و واران می تواند بخشی از این پول را تامین کند. فعلا خرید آلابا در خط دفاعی نیز نهایی شده است و میلیتائو و ناچو هم عملکرد خوبی داشته اند.

واران در سایت ترانسفرمارکت 70 میلیون یورو ارزش دارد و رئال مادرید امیدوار است که بتواند چنین مبلغی را از فروش او درآمدزایی کند. او در کنار مندی با 3200 دقیقه بازیکنانی با بیشترین دقایق در تیم بعد از کورتوا بوده اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала