Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خطر بیخ گوش رئال و بارسا؛ هشدار دوباره چفرین به 4 تیم مردد سوپر لیگ

© AFP 2023 / Aris MessinisПрезидент УЕФА Александр Сеферин
Президент УЕФА Александр Сеферин - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.04.2021
عضو شوید
رئیس اتحادیه یوفا یک بار دیگر به 4 تیمی که تا کنون از رقابت های جنجالی سوپر لیگ کنار نکشیدند، هشدار داد.

به گزارش اسپوتنیک، آلکساندر چفرین رئیس یوفار گفت و گویی با آسوشیتدپرس به ۴ باشگاه رئال‌مادرید، بارسلونا، یوونتوس و میلان که تا کنون به صورت رسمی از رقابت های سوپر لیگ جدا نشدند، هشدار داد هرچه زودتر پروژه سوپرلیگ را مختومه اعلام کنند، در غیر این صورت این باشگاه‌ها از حضور در رقابت های لیگ قهرمانان محروم خواهند شد.

چفرین در این خصوص به AP گفت: تمام تیم‌هایی که در سوپرلیگ شرکت کردند جریمه خواهند شد، اما جریمه تیم‌هایی که از سوپرلیگ خارج شدند با تیم‌هایی که در این لیگ ماندند بسیار متفاوت است.

چفرین در مصاحبه تلفنی با AP گفت: " کاملا واضح است که این باشگاه‌ها باید تصمیم بگیرند باشگاهی سوپرلیگی هستند یا اروپایی. اگر انتخابشان بودن در سوپرلیگ باشد، پس آن‌ها قطعا حق ندارند در لیگ قهرمانان اروپا بازی کنند. اگر آن‌ها آماده چنین ‌کاری هستند، می‌توانند در رقابت‌ خودشان حضور داشته باشند."

 

چفرین در خصوص ادامه این مسیر جنجالی نیز گفت: "ما امروز در کمیته اجرایی توافق کردیم که با فدراسیون های فوتبال، انجمن های ملی و لیگ های مربوطه در این خصوص صحبت کنیم. ما هفته آینده این کار را خواهیم کرد و خواهیم دید که لیگ ها، فدراسیون ها و یوفا چه کاری می توانند انجام دهند. "

وی گفت: "بدترین روز، شنبه بود، زیرا فهمیدم كه این اتفاق خیانت محض است، احساس کردم برخی افراد نزدیک سالها به ما دروغ گفته اند."

با تمام این صحبت ها و تهدیدهای رئیس یوفا، فلورنتینو پرز رئیس رئال مادرید ، که از او به عنوان طراح و کارگردان اصلی سوپرلیگ یاد میشود، همچنان به ادامه کار سوپرلیگ تاکید دارد و صحبت های چفرین را نادیده می گیرد.

این در حالی است که یوفا اعلام کرده هیچ خطری برای 4 تیمی که در این فصل لیگ قهرمانان در مرحله نیمه نهایی رقابت ها بازی خواهند کرد، وجود ندارد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала