Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آمار مشابه هالند با مسی و رونالدو در فصل جاری

© REUTERS / LEON KUEGELERSoccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Borussia Dortmund v Sevilla - Signal Iduna Park, Dortmund, Germany - March 9, 2021
Soccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Borussia Dortmund v Sevilla - Signal Iduna Park, Dortmund, Germany - March 9, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.04.2021
عضو شوید
ارلینگ هالند با دو گُلی که برابر ولفسبورگ به ثمر رساند، تعداد گُل‌هایش را به عدد 25 رساند و با تعداد گُل‌های زده مسی و رونالدو در فصل جاری برابر کرد.

به گزارش اسپوتنیک، بروسیا دورتموند امشب در ورزشگاه فولکس‌واگن آرنا، مهمان ولفسبورگ بود و برابر این تیم با نتیجه 0-2 و با دبل ارلینگ هالند به پیروزی رسید.

ارلینگ هالند با دو گُلی که برابر ولفسبورگ به ثمر رساند، تعداد گُل‌هایش را به عدد 25 رساند و با تعداد گُل‌های زده مسی و رونالدو در فصل جاری برابر کرد.

در فصل جاری سری‌آ رونالدو در 32 هفته که در چند بازی غایب نیز بوده، موفق به زدن 25 گُل شده و در حال حاضر صدرنشین جدول گُلزنان لیگ ایتالیا است.

همچنان مسی در رقابت‌های لالیگا، در 31 هفته موفق به زدن 25 گُل شده و تلاش دارد تا ضمن کسب عنوان پیچیچی، کفش طلای اروپا را نیز از آن خود کند.

هالند که در جدول گُلزنان رقابت‌های بوندسلیگا، دوم است و با لواندوفسکی 11 گُل اختلاف دارد، سه هفته فرصت در پیش دارد تا به عنوان آقای گُلی رقابت‌های لیگ فوتبال آلمان و کفش طلای اروپا دست یابد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала