Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

طوفان توییتری برای استعفای رئیس یوفا

© REUTERS / Alkis KonstantinidisNewly elected UEFA President Aleksander Ceferin of Slovenia delivers a speech during the Extraordinary Congress in Athens, Greece September 14, 2016
Newly elected UEFA President Aleksander Ceferin of Slovenia delivers a speech during the Extraordinary Congress in Athens, Greece September 14, 2016 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.04.2021
عضو شوید
هر چند که ده تا از 12 باشگاه موسس پروژه سوپرلیگ اروپا (به جز رئال مادرید و بارسلونا) از این پروژه استعفا دادند اما تهدیدهای اخیر رئیس یوفا باعث شده تا الکساندر چفرین در تیررس انتقادها قرار بگیرد.

به گزارش اسپوتنیک، چفرین در روزهای اخیر به باشگاه های بزرگ اروپا علی الخصوص دو باشگاه رئال مادرید و یوونتوس به عنوان طراحان اصلی پروژه سوپرلیگ به شدت انتقاد کرده است و حتی دو باشگاه رئال و بارسا را تهدید کرده که اگر از سوپرلیگ انصراف ندهند از حضور در لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده محروم خواهند شد.

حالا کاربران در شبکه های اجتماعی از این رفتار تهدیدآمیز رئیس یوفا عصبانی هستند به خصوص که او توهین های زشتی هم به آندره آ آنیلی رئیس باشگاه یوونتوس داشته است.

به همین خاطر در ساعات اخیر هشتگ "چفرین، استعفا" در کشورهای سوئیس، اسپانیا و ایتالیا به داغ ترین و محبوب ترین هشتگ توئیتری تبدیل شده است و به نظر می رسد که جامعه فوتبال اروپا خواستار کنار رفتن وی شده است.

کاربران اکثرا در کنار این هشتگ، از تصویر متحرک (گیف) چشمک زدن چفرین به الخلیفی مدیر قطری پی اس جی در جلسه روز گذشته کمیته اجرایی یوفا استفاده می کنند. به نظر می رسد که هواداران از همدستی و رفاقت چفرین با تاجر قطری خرسند نیستند.

از طرفی دنیلو مدافع برزیلی یوونتوس نیز در انتقاد از یووه گفته است:

" اگر آنها فقط نگران بازیکنان هستند نباید در این دوران کرونا این همه سفر را به ما تحمیل می کردند. تهدیدها را دوست ندارم. به عنوان بازیکن، شنیدن چنین چیزهایی خوشایند نبود. وقتی دوازده باشگاه این پروژه را معرفی می کنند یعنی ضرورتی برای تغییر در فوتبال وجود دارد. نمی دانم آیا این پروژه مناسب بود یا نه اما طبیعی است که در مورد تغییری برای نجات فوتبال صحبت شود."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала