Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کلوپ پس از توقف برابر نیوکاسل: لیاقت حضور در لیگ قهرمانان را نداریم

© AP Photo / Jon SuperТренер "Ливерпуля" Юрген Клопп во время матча 1/8 финала "Ливерпуль" - "Атлетико Мадрид" на стадионе в Ливерпуле
Тренер Ливерпуля Юрген Клопп во время матча 1/8 финала Ливерпуль - Атлетико Мадрид на стадионе в Ливерпуле - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.04.2021
عضو شوید
سرمربی لیورپول به توقف تیمش برابر نیوکاسل واکنش نشان داد و از عملکرد شاگردانش انتقاد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، لیورپول در هفته سی‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، عصر امروز میزبان نیوکاسل بود و در حالی که تا دقایق پایانی از حریف با نتیجه 0-1 پیش بود، در پایان 90 دقیقه با نتیجه 1-1 متوقف شد و از کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا دورتر شد.

تیم فوتبال لیورپول Футбол. Суперкубок УЕФА. Матч ФК Ливерпуль - ФК Челси - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.04.2021
لیورپول 1 – نیوکاسل 1؛ پیروزی در ثانیه‌های پایانی از دست رفت و سهمیه در خطر افتاد

پس از این شکست یورگن کلوپ از شاگردانش انتقاد کرد و مدعی شد که تیمش شایسته حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا نیست.

او در این مورد گفت:" با نتیجۀ که امروز به دست آوردیم، ثابت شد که ما لیاقت حضور در لیگ قهرمانان را نداریم. باید از چنین دیدارهایی درس بگیریم و یا نمی توانیم فصل بعد در لیگ قهرمانان حضور پبدا کنیم. ما موقعیت های خوبی ایجاد کردیم و عملکرد خوبی را به نمایش گذاشتیم، پس باید برابر تیمی که خیلی عقب دفاع می کرد باز هم به گل می رسیدیم اما نیوکاسل به گُل رسید. نیوکاسل لیاقت گُلی که به ثمر رساند را داشت و قبل از به ثمر رساندن گُل نیز چندین بار دروازه ما را تهدید کرد. ما هفته بعد به مصاف یونایتد خواهیم رفت و اگر باز هم چنین پُر اشتباه ظاهر شویم، از کسب سهمیه دور خواهیم شد".

کلوپ در حالی از شاگردانش انتقاد کرد که این تیم می‌توانست با توجه تقابل چلسی و وستهام که هر دو برای کسب سهمیه می‌جنگند، امیدهایش را برای کسب سهمیه افزایش دهد و به صعود به لیگ قهرمانان امیدوار باشد اما تساوی برابر نیوکاسل امیدهای این تیم را کاهش داد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала