Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

افزایش شانس دورتموند برای کسب سهمیه به دلیل شکست بدموقع فرانکفورت

© AP Photo / Mark KepplerBorussia Dortmund logosu
Borussia Dortmund logosu - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.04.2021
عضو شوید
بایرلورکوزن در خانه موفق به شکست اینتراخت فرانکفورت شد و با کسر سه امتیاز فرانکفورت، شانس دورتموند برای کسب سهمیه بیشتر از قبل افزایش یافت.

به گزارش اسپوتنیک، در ادامۀ هفته سی‌ویکم بوندسلیگا تیم‌های بایرلورکوزن و اینتراخت فرانکفورت در ورزشگاه بای آرنا به مصاف هم رفتند که لورکوزن موفق شد با نتیجه 1-3 از سد حریف بگذرد و سه امتیاز مهم این دیدار را از آن خود کند.

النرويجي إيرلينج هالاند مهاجم بوروسيا دورتموند الألماني - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.04.2021
ولفسبورگ 0 – دورتموند 2؛ طوفان هالند، زنبورها را به کسب سهمیه امیدوار کرد

با توجه به شکست فرانکفورت، امیدهای دورتموند با کسب سهمیه افزایش یافته زیرا زنبورها حالا با تیم سوم جدول که سهمیه را کسب می‌کند، 2 امتیاز است و احتمال این که ولفسبورگ امتیاز از دست بدهد، بسیار بالا است زیرا این تیم یک دیدار بسیار دشوار برابر آربی لایپزیگ دارد.

از سویی هم اینتراخت فرانکفورت دو دیدار دشوار برابر ماینتس و فرایبورگ دارد و این احتمال که امتیاز از دست دهد، پیش‌بینی می‌شود.

سه دیدار باقی مانده دورتموند نیز دشوار است و این تیم باید به مصاف لایپزیگ، ماینتس و لورکوزن برود و اگر می‌خواهد که راهی لیگ قهرمانان اروپا شود، باید در این دیدارها به برتری برسد.

دورتموند با توجه به فُرم خوب ارلینگ هالند و سایر ستاره‌هایش شانس پیروزی در دیدارهای باقی مانده را دارد و می‌تواند برابر حریفان به برتری رسیده و به عنوان تیم سوم بوندسلیگا، راهی لیگ قهرمانان اروپا شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала