بایدن، یکی از نامحبوب‌ترین رئیس جمهور امریکا

© AP Photo / Winslow Townsonبایدن، یکی از نامحبوب ترین رئیس جمهوری امریکا
بایدن، یکی از نامحبوب ترین رئیس جمهوری امریکا  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.04.2021
عضو شوید
رئیس جمهور فعلی امریکا در ۱۰۰ روز نخست ریاست جمهوری اش رتبه سوم را از نظر نامحبوب ترین رئیس جمهوری امریکا از سال ۱۹۴۵ و دوران ریاست جمهوری هری ترومن کسب کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، واشنگتن پست گزارش داده است که ۵۲ درصد امریکایی‌ها عملکرد بایدن را قبول دارند که به استثنای جرالد فورد در سال ۱۹۷۴ با ۴۸ درصد محبوبیت و دونالد ترامپ با ۴۲ درصد محبوبیت در سال ۲۰۱۷ میلادی، پایین‌تر از همه رئیسان جمهوری امریکا از سال ۱۹۴۵ در ۱۰۰ روز نخست ریاست جمهوری شأن است.

سرگرمی‌های بایدن در اوقات بیکاری - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.04.2021
سرگرمی‌های بایدن در اوقات بیکاری

متوسط محبوبیت ۱۴ رئیس جمهوری ایالات متحده از زمان هری ترومن (۱۹۴۵) تا بایدن در ۱۰۰ روز نخست ریاست جمهوری شأن ۶۶ درصد بوده است.
به رغم محبوبیت پایین بایدن در ۱۰۰ روز نخست ریاست جمهوری‌اش در طول تاریخ رؤسای جمهوری امریکا از زمان هری ترومن تاکنون، او نسبت به ترامپ رئیس جمهوری سلف خود محبوبیت بیشتری دارد. ترامپ با فقط ۳۸ درصد مقبولیت شغلی کاخ سفید را ترک کرد که ۱۴ درصد از مقبولیت شغلی امروز بایدن پایین‌تر است. میزان محبوبیت ترامپ از نظر مدیریت کرونا نیز ۳۸ درصد بود که ۲۶ درصد پایین‌تر از مقبولیت نحوه مدیریت این همه‌گیری از سوی بایدن است.
این نتایج همچنین نشان داد که فقط ۱۳ درصد جمهوری‌خواهان عملکرد بایدن به عنوان رئیس جمهوری را قبول دارند که به اندازه میزان پذیرش عملکرد ترامپ نزد دموکرات‌ها در ۱۰۰ روز نخست ریاست جمهوری‌اش است. اما ۳۶ درصد جمهوری‌خواهان در اپریل ۲۰۰۹ عملکرد اوباما را تأیید کردند و ۳۹ درصد دموکرات‌ها عملکرد جورج بوش رئیس جمهوری اسبق جمهوریخواه آمریکا را در ۱۰۰ روز نخست ریاست جمهوری‌اش مقبول دانستند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала