هنگری: واکسین اسپوتنیک وی موثرترین است

© Photo / Russian Direct Investment Fundهنگری: واکسین اسپوتنیک وی موثرترین است
هنگری: واکسین اسپوتنیک وی موثرترین است - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.04.2021
عضو شوید
مقامات هنگری واکسین روسی اسپوتنیک وی، را به عنوان موثرترین واکسین ضد کرونا شناختند.

به گزارش اسپوتنیک، صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه، در صفحه توییتر خود نوشته است که هنگری که به عنوان اولین کشور اروپایی واکسین روسی را به ثبت رساند، اسپوتنیک وی را به عنوان موثرترین واکسین در مقابله با ویروس همه‌گیر کرونا شناختند.

 ونزوئلا: اسپوتنیک وی موثر ترین واکسن در جهان است - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.04.2021
ونزوئلا: اسپوتنیک وی موثر ترین واکسن در جهان است

مشخص شد که این Sputnik V است که بهترین عملکرد را از نظر ایمنی (7-32 برابر مرگ کمتر) و کارایی (2-7 برابر موارد کمتر از عفونت COVID) نشان می دهد، به عنوان مثال، برای 100 هزار نفر واکسینه شده با واکسین روسی، فقط 95 نفر آلوده به ویروس کرونا و یک مرگ وجود دارد.
این درحالیست که چندی پیش مقام های این کشور به دلیل مشکلات فنی در آگاهی عمومی بطور موقت ترزیق واکسین ضد کرونا "آسترازنکا" متوقف کرده اند.
ویکتور اوربان، نخست وزیر هنگری اعتراف کرد که در برنامه واکسیاسیون خطاهای فنی وجود دارد، به همین دلیل بخاطر بررسی و اصلاح، این برنامه به حالت تعلیق درآمده است.
قبل از واکسیناسیون شهروندان این کشور پیام های معلوماتی در خصوص مکان، زمان و روش دریافت این دارو دریافت می‌کردند. شهروندان آن‌ها بخاطر تزریق این واکسین در یک مرکز درمانی صدها کیلومتر دورتر از محل زندگی شان و بخاطر تغییر زمان و یا مکان آن شکایت دارند. حتی کسانیکه برای دریافت واکسین ثبت نموده اند تاکنون تاییدی دریافت نکرده اند. همچنین به بعضی از کسانیکه واکسین تزریق شده آنان دوباره زمان تزریق واکسین را دریافت می‌کنند.
بر بنیاد گزارش این روزنامه، شهروندان که در برنامه واکسیناسیون با مشکلی روبرو شده اند می‌تواند با خط تلفن تماس بگیرند، اما تاکنون شماره آن مشخص نشده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала