Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پاداش فصل برای ستاره خوش فورم؛ لوک شاو مزد زحماتش را می‌گیرد

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر توپ فوتبال Spain Soccer Europa League CSKA
توپ فوتبال Spain Soccer Europa League CSKA - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.04.2021
عضو شوید
لوک شاو مدافع من‌یونایتد قرار است پس از یک فصل باورنکردنی برای یونایتد، با یک قرارداد جدید روبرو شود و پاداش بگیرد.

به گزارش اسپوتنیک؛ منچستر یونایتد در حال آماده سازی است تا لوک شاو مدافع چپ‌اش قرارداد جدیدی را به امضا برساند و به اساس آن این بازیکن سود بیشتری کسب نماید.

این بازیکن 25 ساله چند سال سخت را در اولدترافورد متحمل شده و به نظر می‌رسد که نبرد سختی را برای نجات حرفه خود در پیش داشته که یونایتد تابستان گذشته حدود 20 میلیون پوند برای الکس تلس برزیلی داد اما شاو با انجام بازی‌های درخشان، بهترین روزهای دوران حرفه‌ای خود را تجربه کرد.

فُرم الکتریکی او که باعث شده وی دوباره به تیم انگلستان فراخوانده شود، شاو را به یکی از اولین نام‌های تیم تبدیل کرده که طبق گزارش دیلی استار، یونایتد آماده پاداش شاو برای بازگشت دوباره‌اش است.

ارزش معامله فعلی شاو که دو سال دیگر فرصت دارد، هفته‌ای حدود 150.000 پوند می‌باشد اما یونایتد پس از دیدن بازی درخشان وی قرار است این مبلغ را تا رقم 190.000 پوند در هفته برساند.

شاو با 40 بار حضور در همه رقابت‌ها، بازیکن مورد علاقه اصلی اوله گونر سولسشر برای پُست دفاع چپ بوده و گفته می‌شود تسلط این بازیکن در ترکیب اصلی، تلس را ناامید کرده است.

تابستان گذشته توسط بزرگترین تیم‌ها او مورد تعقیب قرار گرفت اما سرانجام در یونایتد ماند.

برخی گزارش‌های مشکوک در ایتالیا حاکی از آن است که تلس می‌تواند در یک معامله برای جذب الکس ساندرو از یوونتوس استفاده شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала