Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شیاطین‌سرخ در تلاش شکار مدافع زیردریایی‌های زرد

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر توپ فوتبال Spain Soccer Europa League CSKA
توپ فوتبال Spain Soccer Europa League CSKA - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.04.2021
عضو شوید
منچستریونایتد شرایط پائوتورس مدافع ویارئال را زیر نظر دارد و قرار است او را در تابستان به اولدترافورد منتقل نماید.

به گزارش اسپوتنیک؛ پائو تورس ستاره ویارئال "افتخارش" در رابطه با انتقال به منچستر یونایتد را پذیرفت اما هرگونه پیشنهاد تعویض تابستانی را نادیده گرفت.

بازیکن 24 ساله یکی از آینده‌دارترین مدافعان میانی فوتبال اروپا محسوب می‌شود و در فصول اخیر مورد توجه باشگاه‌های نخبه قرار گرفته است.

آخرین گزارش‌ها می‌رسانند که بازیکن اسپانیایی اکنون می‌تواند به اولدترافورد برود زیرا اوله گونر سولسشر به نظر می‌رسد خط عقب خود را حفظ می‌نماید.

اعتقاد بر این است که یونایتد با نمایندگان تورس در ارتباط بوده، هرچند ویارئال اصرار دارد که هیچ تماسی بین باشگاه‌ها برقرار نشده است.

بند آزادی تورس 50 میلیون یورو تعیین شده که اگر یونایتد یا هر خواستگار احتمالی به سرعت عمل نكند، این رقم می‌تواند به 65 میلیون یورو برسد اما این مدافع مدعی است كه نسبت به اوضاع آرام است.

وی به اسپورت گفت: "این افتخار است که می‌بینید کار شما که انجام می‌دهید درموردش صحبت می‌شود. اما من با آرامش زیادی روبرو هستم، در یک باشگاه عالی مانند ویارئال هستم و در کمال آرامش، هر روز کار می‌کنم. به این فکر نمی‌کنم (یک قدم به جلو بردارم)، هنوز یک راه طولانی وجود دارد و اهداف کوتاه مدت من نیمه نهایی اروپا است و سپس برای تیم ملی."

در صورت صعود هر دو باشگاه به فینال لیگ اروپا، تورس هنوز می‌تواند در این فصل با یونایتد دیدار کند. او در چهار دیدار اخیر ویارئال که بیش از دو بار با آرسنال روبرو شده، این فرصت را دارد که بیشتر در مقابل حریف نام‌دارش بدرخشد و اشاره کرد، از فرصتی که برای بازی در یکی از باشگاه‌های برتر اروپا برابر شود، استقبال می‌کند.

وی افزود: "هر دو بارسا و مادرید تیم‌های بزرگی در لالیگا هستند، آنها هر ساله برای همه عناوین می‌جنگند. بازیکنانی که در باشگاه‌های بزرگ بازی کرده‌اند، هنگامی که آنها در مورد تجربیات خود صحبت می‌کنند، دوست دارم که به آنها گوش دهم، خواه پاکو آلکاسر باشد، رائول آلبیول یا آلبرتو مورنو. آنها چیزهایی را به شما می‌گویند که شما هنوز تجربه نکرده‌اید و فکر می‌کنید دوست دارید آنها را تجربه کنید."

برای تورس احتمال حضور در فصل آینده فوتبال لیگ قهرمانان اروپا فقط در صورت انتخاب زیردریایی‌های زرد برای انتقال وی امکان پذیر است، زیرا ویارئال در حال حاضر در جایگاه هفتم جدول لالیگا و 18 امتیاز با سویا در رده چهارم فاصله دارد، در حالی‌که شش بازی دیگر باقی مانده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала