Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ناکامی رئال در سوپرلیگ امباپه را از این تیم دور میکند

© AFP 2023 / LLUIS GENEامباپه
امباپه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.04.2021
عضو شوید
صحبت های متناقض رئیس رئال مادرید در فاصله چند روز در خصوص کلیان امباپه، گمانه زنی های زیادی را در خصوص این هدف رئالی ها ایجاد کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، در حال حاضر همه میدانند که رئال مادرید کلیان امباپه ستاره پی اس جی را به عنوان یکی از گزینه های اصلی اش در تابستان پیش رو در نظر گرفته است، انتقالی که البته چندان برای مادریدی ها آسان نیست و با توجه به شرایط بد مالی تیم، به اما و اگر رسیده است.

فلورنتینو پرز رئیس رئال مادرید پس از ایجاد رقابت های جنالی سوپرلیگ با حضور در برنامه تلویزیونی پر طرفدار ال چرینگیتو دراسپانیا، وقتی مجری از او در مورد جذب امباپه پرسید گفت: این روزها هر کسی من را میبیند از من در مورد جذب امباپه میپرسد. همه میگویند، رئال باید امباپه را بخرد.

با این حال او پاسخ مجری را چندان واضح نداد ولی خود نتوانست علاقه باشگاه به این ستاره را پنهان کند.

با این حال دو روز پس از این مصاحبه نسبتا امیدوار کننده و درست در 48 ساعتی جنجالی و پر خبر که 6 تیم انگلیسی از رقابت های سوپر لیگ کناره گیری کردند، پرز در حالی که وضیت روحی مناسبی بخاطر انصراف تیم ها از سوپر لیگ نداشت، در برنامه رادیویی El Larguero Cadena SER ظاهر شد.

در این برنامه نیز مجری برنامه از پرز پرسید، آیا بدون سوپر لیگ رئال توانایی خرید ستاره های مانند امباپه و یا هالند را دارد.

پرز در جواب گفت: این اتفاق بدون سوپر لیگ اتفاق نمی افتد. نه برای مادرید و نه برای هیچ تیم دیگری."

با این حساب اگر صحبت های پرز تنها یک دفاع تبلیغاتی از سوپر لیگ بوده که هیچ، اما اگر واقعیت داشته باشد، هواداران رئال نباید برای جذب ستاره هایی همچون امباپه و هالند امیدوار باشند.

زیرا پاندمی کرونا بحران اقتصادی جبران ناپذیری را به تیم های بزرگ نام از جمله رئال مادرید وارد کرده است که به آنان اجازه خرج زیاد برای جذب بازیکن را نمیدهد.

رئال و سایر تیم های موسس سوپر لیگ امیدوار بودند با تشکیل سوپر لیگ و پول به دست آمده از حضور در این مسابقات بتوانند دوباره به اوضاع مالی شان سر و سامان دهند، اما ظاهرا با کنار کشیدن تیم ها از این رقابت های جنجالی، تیم ها باید دوباره با مشکلات اقتصادی ناشی از کرونا دست و پنجه نرم کنند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала